۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ارادت به شهدا از ویژگی‌های برجسته مردم قزوین است
کد خبر: ۳۳۱۸۷۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۰ ساعت: ۱۴:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

ارادت به شهدا از ویژگی‌های برجسته مردم قزوین است

استاندار قزوین گفت: مردم قزوین در طول این مدت نشان دادند که ارادت ویژه ای به شهدا دارند و همگی در این گنگره پای کار آمدند.

ارادت به شهدا از ویژگی‌های برجسته مردم قزوین است
عبدالمحمد زاهدی در حاشیه برگزاری اولین اجلاسیه کنگره شهدای قزوین درگفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  اظهار کرد: 5 اجلاسیه در این گنگره برگزار خواهد شد که امروز با حضور فرهنگیان استان قزوین این اجلاسیه برگزار و به پایان رسید.

وی عنوان کرد: مردم قزوین در طول این مدت نشان دادند که ارادت ویژه ای به شهدا دارند و همگی در این گنگره پای کار آمدند و فعالیت‌های خود را وظیفه کاری ندانستند بلکه آن را وظیفه دینی و انقلابی خود برشمردند.

استاندار قزوین بیان کرد: در اولین روز برگزاری کنگره شهدای استان قزوین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای با همت و زحمت دکتر علی اکبر صالحی و همکاران وی برگزار و از این دستاوردها رونمایی شد.

زاهدی در پایان اذعان کرد: 4 اجلاسیه، یادمان و برگزاری جشنواره را برای تمامی اقشار مردم در پیش رو داریم و روز پایانی کنگره پنجشنبه است، اما این پایان این گنگره نیست بلکه آثار ادبی و هنری در طول ماه‌های آینده در منظر مردم قرار خواهد گرفت تا مورد استفاده قرار گیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان