۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین اگر پیام شهدا را درست بشنویم گرایش به شرق و غرب از بین ما می‌رود
کد خبر: ۳۳۱۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۰ ساعت: ۱۱:۳۵ ↗ لینک کوتاه

رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای قزوین:

اگر پیام شهدا را درست بشنویم گرایش به شرق و غرب از بین ما می‌رود

رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای قزوین گفت: گاهی اوقات عده‌ای در مورد شهدا اغراق‌گویی می‌کنند، اما نفس عمل شهدا بسیار عظیم است و نیاز به اغراق ندارد.

اگر پیام شهدا را درست بشنویم گرایش به شرق و غرب از بین ما می‌رود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از دست اندرکاران شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین اظهار کرد: برگزاری این کنگره آزمون بزرگی برای همه مردم استان قزوین است.

وی افزود: بزرگان قزوین چه علمای قبل همچون شهید ثالث و چه آقای صالحی و دیگران تا زمان ما و همچنین شهدای برجسته عصر حاضر همچون شهید بابایی، لشکری، رجایی، الگوهای ارزشمندی برای همه ما هستند.

مقام معظم رهبری تصریح کرد: کاری که شهدا و خانواده معظم شهدا می‌کنند این است که صدای اسلام را به گوش سنگین ما برسانید و ما بشنویم، خدای متعال بر این صدا اثر گذاشته است.

وی ادامه داد: سخنان و حرکت و اقدامات شهدای قزوینی بیدارکننده و هشدار دهنده است؛ گوش‌های ما سنگین است اگر ما این پیام‌ها را بشنویم دیگر از دشمن هراسی نخواهیم داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کرد: برگزاری کنگره 3 هزار شهید استان کار بسیار بارارزشی است و کسی نمی‌تواند در عظمت کار بزرگ شهیدان خدشه‌ای وارد کند؛ با اینکه از دوران دفاع مقدس ۳۰ سال می‌گذرد و حتی اگر از دوران دفاع مقدس ۳۰۰ سال هم بگذرد شهدای ما فراموش نخواهند شد و روز به روز زنده‌تر می‌شوند.

وی با بیان اینکه اگر پیام شهدا را درست بشنویم گرایش به شرق و غرب از بین ما می‌رود، عنوان کرد: خداوند شهدای ما را با پیامبر محشور کند و شما عزیزان را توفیق و اجر بدهد که این کار را به بهترین نحو انجام دهید؛ از یاد شهدا استفاده کنید درباره شهدا بنویسید و کار هنری انجام دهید. 

رهبر انقلاب اسلامی در پایان گفت: گاهی اوقات عده‌ای اغراق‌گویی می‌کنند، اما نفس عمل شهدا بسیار عظیم است و نیاز به اغراق ندارد، آنها از عزیزترین سرمایه خود که جانشان بود؛ گذشتند و در راه خدا حرکت کردند؛ این کار به حدی عظیم و باشکوه است که دیده می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان