۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین برگزاری کنگره کمترین کاری بود که برای شهدا انجام دادیم
کد خبر: ۳۳۱۸۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۰ ساعت: ۱۰:۲۷ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

برگزاری کنگره کمترین کاری بود که برای شهدا انجام دادیم

استاندار قزوین در نخستین روز از کنگره ۳هزار شهید قزوین گفت: برگزاری کنگره کمترین کاری بود که می‌توانستیم در جهت وظیفه خود در قبال شهدا به عنوان ستاره‌های راه زندگی انجام دهیم.

برگزاری کنگره کمترین کاری بود که برای شهدا انجام دادیم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، عبدالمحمد زاهدی در آیین افتتاحیه کنگره۳هزار شهید قزوین که در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار شد اظهار کرد: از حضور تمام حاضرین، معلمان، فرهنگیان و مسئولین که به احترام شهدا در آیین افتتاحیه مراسم حضور پیدا کردند تشکر میکنم.

وی ادامه داد: سپاه، واحدهای فرهنگی و تمام دستگاه‌های اجرایی استان در طول یک سال گذشته برای برگزاری کنگره شهدا تلاش داشتند.

استاندار قزوین با اشاره به نمایشگاه دستاوردهای هسته‌ای ابراز کرد: دکتر صالحی و سرهنگ حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، برای برای برپایی نمایشگاه پیشرفت‌های صنایع هسته‌ای کشور در خلال کنگره تلاش کردند که از آنها تشکر ویژه داریم.
وی تصریح کرد: برگزاری کنگره کمترین کاری بود که می‌توانستیم در جهت وظیفه خود در قبال شهدا انجام دهیم و امیدواریم در مقابل شهدا روسفید باشیم.

این مسئول با تاکید بر نقش شهدا در زندگی عنوان کرد: در شب سیاه دنیا که پر از سیاهی است ما برای به ستاره نیاز داریم تا مسیر و هدف را به ما نشان دهند.
وی در پایان گفت: ما امروز یاد و خاطره ۳هزار ستاره استان قزوین را زنده نگه می‌داریم که نشانگر راه برای ما هستند.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان