۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین پوشش زنده اجلاسیه‌های کنگره ۳هزار شهید استان قزوین
کد خبر: ۳۳۱۸۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۲۰ ساعت: ۶:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اعلام کرد:

پوشش زنده اجلاسیه‌های کنگره ۳هزار شهید استان قزوین

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین از تدارک دو ویژه برنامه رادیویی و تلویزیونی برای پوشش زنده کنگره ملی۳۰۰۰ شهید استان قزوین خبر داد.

پوشش زنده اجلاسیه‌های کنگره ۳هزار شهید استان قزوین
سعید انبارلویی در گفتوگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین از تاریخ بیستم تا بیست و پنجم آبان ماه، هر روز ساعت 9 تا 11:30 با استقرار 10 دوربین در محل برگزاری کنگره به پوشش زنده این رویداد خواهد پرداخت.

وی افزد: علاوه بر این یک ویژه برنامه زنده استودیویی نیز در محل برگزاری کنگره با هدف گفتگو و مصاحبه با میهمانان و چهره‌های شاخص کشوری در خلال پخش زنده اجلاسیه‌ها روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین به دعوت از میهمانان ویژه و مسئولان برگزاری کنگره شهدا در برنامه‌های روتین شبکه مثل «صبح بخیر قزوین»، «خانه ما» و «هم محلی» اشاره و عنوان کرد: این برنامه‌ها نیز در فواصل مختلف از منظر نگاه خود به این رویداد می‌پردازند.

وی ادامه داد: پوشش کامل و زنده کنگره ملی 3000 شهید استان در دستور کار صدای مرکز قزوین نیز قرار دارد.

این مسئول بیان کرد: این ویژه برنامه ضمن پخش زنده این رویداد، از ساعت 9 تا 11:30 صبح، با تمهید مکانی به شکل استودیو در محل برگزاری کنگره به گفتگو با میهمانان و دبیران برگزاری اجلاسیه‌ها می‌پردازد.

وی تشریح کرد: طی این پنج روز برنامه صبحگاهی «زندگی سلام» با مسئول یکی از کمیته‌های برگزاری کنگره برای سوال از کم و کیف برگزاری این رویداد ارتباط برقرار می‌کند. «کلبه مهر» نیز در این ایام میزبان خانواده‌های شهدای استان خواهد بود. «پژواک»به تبیین اهداف و برنامه‌های کنگره توسط مسئولین برگزاری مراسم می‌پردازد و «پاتوق» هم با اختصاص موضوع برنامه به محورهای متناسب با فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین تهیه بخش گفتگو با فرزندان جوان شهدای استان، شنوندگان رادیو قزوین را بهره مند خواهد ساخت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ابراز کرد: پخش گفتگوی ویژه خبری هرشب با حضور میهمانان استانی و کشوری این کنگره، تولید و پخش گزارش‌های خبری با موضوع کنگره و همچنین تهیه و پخش گزارش نمایشگاه دستاوردهای نظامی و هسته ای تحت عنوان «رسم پروانگی» از ویژه برنامه‌های حوزه خبر شبکه قزوین در طی برگزاری کنگره شهدا است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان