۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین زندگی شهید بابایی در نمایش "پرواز آشنا" به تصویر کشید شد
کد خبر: ۳۳۱۸۴۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۹ ساعت: ۱۴:۱۸ ↗ لینک کوتاه

کارگردان و نویسنده نمایش "پرواز آشنا":

زندگی شهید بابایی در نمایش "پرواز آشنا" به تصویر کشید شد

کارگردان نمایش پرواز آشنا گفت: تئاتر پرواز آشنا با محوریت زندگی شهید بابایی و در قالب تراژدی رئال روی صحنه می‌رود.

زندگی شهید بابایی در نمایش "پرواز آشنا" به تصویر کشید شد
محمد شهسواری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به تئاتر پرواز آشنا اظهار کرد: تئاتر "پرواز آشنا" با محوریت زندگی شهید بابایی و در قالب تراژدی رئال از 12 تا 20 آبان ماه هر شب ساعت 19 در کتابخانه امام خمینی اجرا می‌شود.

وی در ادامه درباره هدف برگزاری این تئاتر ابراز کرد: در این تئاتر زندگی و منش شهید بابایی مورد بازخوانی قرار گرفته و چگونگی رفتار و برخورد این شهید در خدمتگزاری تلنگری برای مسئولین است.

کارگردان تئاتر "پرواز آشنا" ادامه داد: مسئولین می‌توانند به منش شهید بابایی در تلاش شبانه روزی برای خدمت گزاری، برخورد همراه با مهربانی با دیگران و حتی منتقدان و داشتن رفتار یکدست و ساده توجه داشته باشند.

وی عنوان کرد: "پرواز آشنا" با استقبال و حضور بسیار بالایی روبرو شد، تا جایی که سایر شهرستان‌های استان نیز درخواست اجرای آن را در شهرهای خود داشتند و به همین دلیل این نمایش در آینده در سایر شهرها نیز اجرا خواهد شد.

شهسواری اظهار کرد: متن نمایش نامه به مناسبت کنگره 3هزار شهید استان به چاپ رسیده و روز یکشنبه از آن رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به عوامل اجرایی این نمایش ابراز کرد: "پرواز آشنا" به تهیه کنندگی حوزه هنری استان قزوین و نویسندگی و کارگردانی محمد شهسواری به روی صحنه می‌رود و به مناسبت کنگره شهدای استان بازدید از آن برای علاقمندان رایگان است.

نویسنده این تئاتر در پایان گفت: "پرواز آشنا" در چند سال اخیر تنها کار رئال ساده‌ای هست که مورد پسند و استقبال گسترده عموم مردم قرار گرفته و با استفاده از موقعیت‌های طنزی که دارد تماشاچی را تا پایان در سالن نگه می‌دارد.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان