۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی به مصاف ذوب آهن می‌رود
کد خبر: ۳۳۱۸۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۷ ساعت: ۱۹:۲۵ ↗ لینک کوتاه

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی به مصاف ذوب آهن می‌رود

لیگ برتر فوتبال روز جمعه با برگزاری ۳ دیدار وارد هفته دوازده می‌شود و در مهمترین مسابقه تیم‌های سپاهان و سایپا به مصاف هم می‌روند.

سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی به مصاف ذوب آهن می‌رود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز جمعه با انجام ۳ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود و مابقی بازی‌های این هفته در روز‌های شنبه، یکشنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد. همچنین دیدار استقلال و پدیده که قرار بود روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار شود به علت حضور مهمانان خارجی جهت شرکت در فینال لیگ قهرمانان آسیا به روز دیگری موکول شد. بازی سرخپوشان پایتخت در هفته دوازدهم هم به علت حضور آن‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا هم به تعویق افتاد. علاوه بر این، بازی معوقه سپاهان و سایپا از هفته یازدهم لیگ برتر روز جمعه برگزار می‌شود.

سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی

نساجی مازندران- استقلال خوزستان/ ورزشگاه شهیدوطنی ساعت ۱۵

تیم فوتبال نساجی مازندران هفته گذشته با نتیجه ۳ بر صفر برابر تیم پدیده مشهد شکست سنگینی را متحمل شد و با ۸ امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. شاگردان جواد نکونام قصد دارند با حمایت هواداران خود شکست هفته قبل برابر آبی پوشان اهوازی جبران کنند و وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.

استقلال خوزستان هفته گذشته در دربی جنوبی‌ها برابر تیم نفت مسجد سلیمان شکست خورد و با ۱۰ امتیاز در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

هر ۲ تیم وضعیت مناسبی در لیگ برتر ندارند و به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارند. باید دید کدامیک ۳ امتیاز حساس این بازی را بدست می‌آورند؟

سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی

پارس جنوبی جم- پیکان/ ورزشگاه تختی جم ساعت ۱۵:۳۰

تیم پارس جنوبی جم هفته گذشته برابر تیم سپیدرود رشت قعر نشین لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و با ۱۳ امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت. این تیم جنوبی قصد دارد از امتیاز میزبانی خود در این بازی استفاده کند و شکست هفته قبل را جبران کند، اما کار سختی برابر شاگردان جلالی دارد.

تیم پیکان هم هفته گذشته در ورزشگاه خانگی اش برابر تراکتورسازی شکست خورد و با ۱۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت. این تیم برای جبران شکست هفته قبل به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود تا همچنان در کورس رقابت با تیم‌های بالا نشین بماند.

۲ تیم مدتی پیش در جام حذفی به مصاف یکدیگر رفته بودند که تیم پارس جنوبی توانست شاگردان جلالی را شکست بدهد و به مرحله بعد این رقابت‌ها راه یابد. تیم پیکان برای جبران آن شکست به جم می‌رود تا علاوه بر انتقام گیری بتواند ۳ امتیاز شیرین این بازی را به اندوخته‌های خود اضافه کند.

مسئولان تیم پارس جنوبی جم با رایگان کردن تماشای این بازی امیدوارند ورزشگاه تختی جم روز جمعه مملو از تماشاگر شود تا تیمشان با حمایت هواداران یک نتیجه خوب را رقم بزند.

سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی

تراکتورسازی تبریز- ذوب آهن اصفهان/ ورزشگاه یادگار امام تبریز ساعت ۱۵:۳۰

سرخپوشان تبریزی هفته گذشته توانستند در خارج از خانه یک پیروزی دلنشین برابر پیکان بدست آورند و با ۱۹ امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرند. آن‌ها با روحیه بالا به مصاف شاگردان نمازی می‌روند تا با کسب ۳ امتیاز روند رو به رشد خود را در لیگ برتر ادامه بدهند.

مالک باشگاه تراکتورسازی تماشای این بازی را رایگان اعلام کرد تا پرشور‌های تبریزی سکو‌های ورزشگاه یادگار امام تبریز را در روز جمعه پر کنند و به تشویق تیم محبوب خود بپردازنند.

علیرضا نقی زاده هافبک تراکتورسازی که چند روز پیش به علت داشتن سنگ کلیه مورد عمل جراحی قرار گرفته بود به دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان نمی‌رسد. همچنین اشکان دژاگه بازیکن ملی پوش تراکتورسازی که زیر نظر پزشکان تیم ملی مداوا می‌شود قادر به همراهی سرخپوشان تبریزی در این بازی نیست.

احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی فر و مهدی مهدی پور بازیکنان سرباز تراکتورسازی هم انگیزه زیادی برای رویارویی با تیم سابق خود در روز جمعه دارند تا توانایی خود را به کادرفنی ذوب آهن نشان بدهند.

آنتونی استوکس مهاجم تراکتورسازی با ۸ گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. او قصد دارد با گلزنی مقابل ذوب آهن اجازه ندهد دیگر رقیبانش به صدر جدول گلزنان لیگ برتر برسند.

تیم فوتبال ذوب آهن در فصل اخیر نتوانسته است انتظار هواداران خود را برآورده کند و از ۱۰ بازی فقط ۲ پیروزی خارج از خانه کسب کرده است. شاگردان نمازی قصد دارند با پیروزی برابر تراکتورسازی جبران مافات کنند، اما کار سختی مقابل هواداران پرشور تبریزی پیش رو دارند.

دیدار تیم ذوب آهن برابر تیم پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به علت حضور سرخپوشان پایتخت در فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشد و قرار است این بازی در روز دیگری انجام شود. هم اکنون این تیم اصفهانی با ۱۰ بازی و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه نهم قرار دارد.

نژاد مهدی مدافع تیم ذوب آهن هم به دلیل پاره شدن عضله همسترینگ بازی مقابل تراکتورسازی را از دست داد.

سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی

سپاهان- سایپا/ ورزشگاه نقش جهان ساعت ۱۶:۳۰

بازی معوقه هفته یازدهم لیگ برتر میان تیم‌های فوتبال سپاهان و سایپا روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

زردپوشان اصفهانی با هدایت امیرقلعه نویی نتایج خوبی در لیگ برتر گرفتند و با ۱۰ بازی و کسب ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار دارند. آن‌ها قصد دارند با حمایت هواداران پرشور خود از سد نارنجی پوشان سایپا عبور کنند تا از کورس رقابت با پدیده در صدر جدول عقب نیافتند.

تیم فوتبال سپاهان در حالی باید به مصاف تیم سایپا برود که کیانی، پورقاز و محمدی به علت محرومیت و ایرانپوریان، سرلک و نویدکیا به دلیل مصدومیت نمی‌توانند این تیم را در این بازی همراهی کنند، اما سایر نفرات می‌توانند زردپوشان اصفهانی را در بازی روز جمعه همراهی کنند.

همچنین چند روز پیش حسین کفعمی از سوی مدیر عامل کارخانه فولاد مبارکه اصفهان به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان انتخاب شد، اما به علت حاشیه‌های به وجود آمده خیلی زود از سمتش استعفا کرد.

نارنجی پوشان سایپا با انجام ۱۰ بازی و کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه هفتم قرار دارند. آن‌ها قصد دارند با برد برابر زرد پوشان اصفهانی جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهند، اما کار سختی در نصف جهان پیش رو دارند.

شاگردان علی دایی در جام حذفی توانستند در ضربات پنالتی از سد آبی پوشان پایتخت عبور کنند و به مرحله بعد این رقابت‌ها راه یابند، بنابراین آن‌ها با روحیه بالا به مصاف تیم سپاهان می‌روند.

جدال قلعه نویی و علی دایی در ورزشگاه نقش جهان به جذابیت این بازی می‌افزاید.

سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی

فولاد خوزستان- سپیدرودرشت/ روز شنبه ساعت ۱۵:۳۰

بازی 2 تیم فوتبال فولاد خوزستان و سپیدرودرشت روز شنبه ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود. تیم فولاد خوزستان هفته گذشته در دربی اهواز برابر تیم صنعت نفت آبادان به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۱ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

این تیم اهوازی قصد دارد با حمایت هواداران خونگرم خود از سد تیم سپیدرود رشت عبور کند تا چند پله در جدول رده بندی صعود کند.

تیم سپیدرود رشت که امسال به لیگ برتر آمده است در وضعیت بحرانی قرار دارد و با ۶ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم شمالی با هدایت علی کریمی قصد دارد با برد برابر تیم فولاد خوزستان دست پر از اهواز برگردد، اما کار سختی در برابر هواداران خونگرم اهوازی پیش رو دارد.

تیم سپیدرود رشت هفته گذشته با برتری برابر تیم پارس جنوبی جم اولین برد خود را در لیگ برتر با حضور هواداران شمالی جشن گرفت و این تیم قصد دارد دومین پیروزی خود را در لیگ برتر در اهواز بدست آورد تا از ته جدول فرار کند.

سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی

نفت مسجد سلیمان- صنعت نفت آبادان/ روز یکشنبه ساعت ۱۶:۴۵

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هفته گذشته در دربی اهواز با نتیجه ۲ بر یک از سد آبی پوشان اهوازی عبور کرد و با ۷ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد.

تیم مسجد سلیمان هفته گذشته سرانجام اولین پیروزی را در لیگ برتر کسب کرد و اکنون قصد دارد با حضور هواداران خود دومین پیروزی را در لیگ برتر جشن بگیرد، اما کار سختی برابر برزیل ایران پیش رو دارد.

میلاد فراهانی دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان چند روز پیش با مرزبان سرمربی این تیم درگیری لفظی کرد و قراردادش را به صورت توافقی با این باشگاه فسخ کرد. البته مرزبان مدعی شده که درگیری بین او و فراهانی صورت نگرفته است و فقط صحبتی درباره مطالبات بین این ۲ نفر انجام شده است و حتی قرار بود که فراهانی دروازه بان نفتی‌ها در بازی با استقلال خوزستان باشد، اما او ساک خود را برمی دارد و به خانه می‌رود.

حبیب فر عباسی با جدایی فراهانی، دروازه بان تیم نفت مسجد سلیمان در بازی با تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

سپاهان با لشگری از مصدوم و محروم برابر سایپا/ تراکتورسازی

گفتنی است بازی تیم فوتبال سایپا برابر ماشین سازی تبریز در چارچوب هفته دوازدهم هم روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبر نگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان