۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تداوم راه شهدا جز با بصیرت و فرهنگ ایثار و شهادت میسر نخواهد شد
کد خبر: ۳۳۱۷۸۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۵ ساعت: ۱۳:۳۵ ↗ لینک کوتاه

خواهر شهید فهمیده در قزوین:

تداوم راه شهدا جز با بصیرت و فرهنگ ایثار و شهادت میسر نخواهد شد

خواهر شهید فهمیده در یادواره ۲۷۶ شهید دانش‌آموز استان قزوین گفت: همه ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و تداوم راه شهدا جز با بصیرت و فرهنگ ایثار و شهادت میسر نخواهد شد.

تداوم راه شهدا جز با بصیرت و فرهنگ ایثار و شهادت میسر نخواهد شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ فرشته فهمیده پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در یادواره ۲۷۶ شهید دانش‌آموز استان و سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده در سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه شاهد نرگس قزوین اظهار کرد: افتخار خدمت رسانی به والدین شهید فهمیده نصیب ما شده و مفتخر به این هستیم که به عنوان خواهر شهید، رسالت انتقال دهنده پیام شهدا را در برنامه‌هایی که حضور می‌یابیم؛ داشته باشیم.

وی افزود: شما دانش‌آموزان و فرزندان ایران اسلامی، سرمایه‌های انقلاب هستید و باید با تاسی به آرمان‌های شهدا ادامه دهنده راه آنها باشید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج تصریح کرد: شما دانش‌آموزان در مدارس شاهد تحصیل می‌کنید و اسامی بسیاری از خیابان‌ها با نام شهدا آذین بسته شده است و انتظار همه شهدا و در راس آنها امام شهدا این است که راه شهدا را ادامه دهید.

شهدا از ما خواستند تا علی زمان را تنها نگذاریم
خواهر شهید فهمیده عنوان کرد: تداوم راه شهدا جز با بصیرت و فرهنگ ایثار و شهادت میسر نخواهد شد؛ اگر حتی یک نفر از شما حاضرین در جلسه با دل به این سخنان گوش داده و عمل کند برای تمام پدران و مادران شهدا کافی است؛ چراکه می‌توانند همچنان این رسالت را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: ما خانواده شهدا نیز در کنار شما ایستاده‌ایم تا به دشمنان ثابت کنیم هرجایی که خون شهیدی ریخته شده است ما نیز حضور داریم تا بتوانیم از آنها دفاع کرده و حامی و رهو راه شهدا باشیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج تاکید کرد: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم چرا که امنیت و آزادی را برای ما به ارمغان آوردند؛ لذا باید بکوشیم تا با علم و عمل و ایمان خویش و با پشتیبانی از ولی امر مسلمین لبخند رضایت را بر لبان امام راحل و شهدا و خانواده معزز آنها ترسیم کنیم.

وی بیان کرد: یادمان باشد که همه شهدا از ما خواستند تا علی زمان را تنها نگذاریم و بتوانیم پرچم جمهوری اسلامی ایران را در سراسر دنیا با افتخار به احتزاز درآوریم و شما دانش‌آموزان می‌توانید در سنگر علم و دانش و با حجاب و عمل خودتان پیرو راستین راه شهدا باشید.

در ادامه برنامه سمیعی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: بهترین و گرانبهاترین سرمایه‌ای که در دست انسان است، جان اوست و شهدا جان خود را برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌ها در طبق اخلاص گذاشتند.

وی در پایان گفت: نکته‌ای که امروز باید بدان توجه کنیم استفاده از حیات معنوی شهدا است که باید از آن بهره‌مند شویم و در فضای مملو از معنویت از آثار و وصیتنامه شهدا به شکل شایسته استفاده کرده و با دیدار خانواده شهدا و برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

گفتنی است؛ تقدیر از دانش‌آموزان برتر و دارنده رتبه‌های برگزیده ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری مدارس شاهد متوسطه استان، اجرای سرود و نمایش از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان