۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین بیش از ۲۵هزار قزوینی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند
کد خبر: ۳۳۱۷۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۴ ساعت: ۹:۱۰ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان:

بیش از ۲۵هزار قزوینی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند

مدیرکل حج و زیارت استان قزوین گفت: با درنظر گرفتن آمار اعزامی خارج از سامانه سماح بیش از ۲۵هزار قزوینی در پیاده روی اربعین به کشور عراق سفر کرده اند.

بیش از ۲۵هزار قزوینی در پیاده‌روی اربعین شرکت کردند
علیرضا کلانتری، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با بیان آمار شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین اظهار کرد: ۱۹هزار و ۲۰۰نفر از استان قزوین از طریق سامانه سماح برای شرکت در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: میزان ثبت نام کنندگان استان در سامانه سماح نسبت به سال گذشته رشد ۴۰درصدی داشته است.

مدیرکل حج و زیارت استان ابراز کرد: تعدادی از افراد هم استانی به علت مسافرت یا ماموریت کاری در خارج از استان ثبت نام کرده و تعدادی نیز به صورت آزاد و با هزینه‌های بالا در پیاده روی شرکت کرده اند.

وی در ادامه افزود: بیش از هزار نفر هم استانی از طریق ستاد عتبات عالیات به عراق اعزام شده اند که این تعداد نیز از ویزای اختصاصی برخوردار بوده و تعدادی از اتباع خارجی ساکن استان نیز خارج از سامانه نسبت به اخذ ویزا اقدام کرده اند.

این مسئول عنوان کرد: با درنظر گرفتن آمار اعزامی خارج از سامانه سماح بیش از ۲۵هزار قزوینی در پیاده روی اربعین به کشور عراق سفر کرده اند.

وی در پایان با اشاره به استفاده از ویزای تقلبی گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی‌های صورت گرفته در خود استان قزوین استفاده از ویزای تقلبی وجود نداشت، اما تعدادی از افراد در سایر شهرها و تهران ویزای تقلبی داشته و از خروج آنها از کشور جلوگیری شده بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان