۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جریمه سنگین در انتظار کاشیما آنتلرز/ بازی سیاسی در زمین فوتبال!
کد خبر: ۳۳۱۷۲۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت: ۱۱:۱۱ ↗ لینک کوتاه

بعد از حضور جیمی جامپ در زمین فوتبال؛

جریمه سنگین در انتظار کاشیما آنتلرز/ بازی سیاسی در زمین فوتبال!

حضور جیمی جامپ در دیدار پرسپولیس و کاشیما آنتلرز با برنامه ریزی از پیش تعیین شده انجام شده و هدفی سیاسی داشته است.

جریمه سنگین در انتظار کاشیما آنتلرز/ بازی سیاسی در زمین فوتبال!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ،دیدار رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 میان تیم های فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن و پرسپولیس ایران روز شنبه ، 12 آبان 1397 برگزار شد و این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به نفع سامورایی های ژاپنی به پایان رسید.

در قسمتی از این دیدار شاهد حضور جیمی جامپ به اصطلاح ایرانی بودیم و او توانست همراه با پرچمی در دست از یک درب ورزشگاه کاشیما ساکر عبور کند و بدون ممانعت ماموران وارد زمین چمن شود و سرانجام پس از طی مسافتی  توسط برخی نیرو های امنیتی از زمین خارج شود.

اما نکته اصلی حضور اصلی این فرد در  زمین با پرچم سلطنت طلب ها  ، برنامه ای از پیش تعیین شده بود،در قسمتی از ویدیوی منتشره شاهد بودیم که یکی از نیرو های امنیتی ورزشگاه درب را بازکرد و بدون رعایت مقررات و الزامات از قبیل آی دی کارت  به این شخص اجازه ورود به زمین داد.همچنین 2 نیروی امنیتی بیرون درب نیزنسبت به ورود او بی تفاوت بودند.

جریمه سنگین در انتظار کاشیما آنتلرز/ بازی سیاسی در زمین فوتبال!

گفتنی است طبق قوانین فیفا ( فدراسیون جهانی فوتبال) مسئولان برگزاری دیدار ( میزبان) باید از هرگونه تنش و درگیری سیاسی در طول دیدار ها جلوگیری کنند . به دنبال این موضوع حضور جیمی جامپ سلطنت طلب در طول دیدار پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز می تواند با اهداف سیاسی همراه بوده باشد و هدف از آن بر هم زدن تمرکز بازیکنان پرسپولیس باشد.فیفا در این شرایط می تواند باشگاه و میزبان خاطی را جریمه کرده و از فعالیت فوتبالی محروم سازد.

جریمه سنگین در انتظار کاشیما آنتلرز/ بازی سیاسی در زمین فوتبال!

البته این اولین بار نیست که گروهک های سیاسی در فضای فوتبال به دنبال اهداف سیاسی هستند.برای مثال در دیدار میان تیم های فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 در یک فضای ورزشی و عاری از هرگونه سیاست و با وجود تنش بین دو کشور ،یک بازی فوتبال برگزار شد که در آخر تیم پیروز کشور ما بود اما در همین دیدار ایادی یکی ازگروهک تروریستی و معاند با نظام اسلامی که به اصطلاح خود را ایرانی می دانستند با آوردن سلاح های گرم و سرد و برنامه ریزی برای یورش به سمت زمین و ایجاد تنش و خشونت در تلاش بودند تا با اهداف از پیش تعیین شده خود این بازی فوتبال را سیاسی کنند به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس و مسولان فدراسیون فوتبال با استناد به این فیلم می توانند فیفا و کنفدراسیون آسیا را مجاب کنند تا ژاپنی ها را در این مورد خاص جریمه کنند.


انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان