۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین شعار "مرگ بر امریکای" مردم استان قزوین طنین انداز شد+تصاویر
کد خبر: ۳۳۱۷۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۳ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

هم اکنون/با شروع تجمع"۱۳ آبان"؛

شعار "مرگ بر امریکای" مردم استان قزوین طنین انداز شد+تصاویر

با شروع تجمع مردم در سالروز ۱۳آبان در خیابان شهدا شعار مرگ بر آمریکای مردم قزوین در شهر طنین انداز شد.

شعار "مرگ بر امریکای" مردم استان قزوین طنین انداز شد+تصاویر
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سیزدهم آبان ماه در تقویم ملی مردم ما یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است، شهادت دانش آموزان مسلمان به دست رژیم پهلوی، تبعید امام خمینی و تسخیر لانه جاسوسی.

امام راحل تسخیر لانه جاسوسی را انقلاب دوم ملت ایران دانست و با تدبیر ایشان این تاریخ به نام روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

امروز آنچه در نزدیکی 40 سالگی انقلاب اسلامی ما را در برابر هجمه انواع توطئه‌های دنیای غرب سرپا نگه داشته روحیه استکبارستیزی ملت ایران است.

هرساله این روز در استان قزوین با حضور خیل کثیری از مردم، دانش آموزان و دانشجویان و مسئولان گرامی داشته می‌شود و فریاد استکبارستیزی سر داده می‌شود.

امروز(یکشنبه) مصادف با 13 آبان 1397 اقشار مختلف مردم استان قزوین از ساعتی پیش با تجمع در خیابان شهدای قزوین برای شرکت در راهپیمایی بزرگ حضور پیدا کردند. 

شروع مراسم ساعت 9 و سی دقیقه صبح اعلام شده بود و مردم و دانش آموزان و دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته‌هایی در دست برای راهپیمایی حاضر شده اند.

"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر ضد ولایت فقیه"،" مرگ بر اسرائیل "، "بر یزید زمان لعنت" از شعارهایی است که در دست نوشته‌های مردمی دیده می‌شود.

لحظه به لحظه بر تعداد جمعیت شرکت کننده در خیابان شهدای قزوین افزوده می‌شود.

هم اکنون با شروع تجمع روز 13 آبان شرکت کنندگان در این مراسم مردم با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، خشم و انزجار خود را از سیاست‌های استکباری نشان می‌دهند.

گفتنی است؛ این تجمع با حضور گسترده مردم در شهرستان‌های البرز، آبیک و تاکستان و بوئین زهرا درحال برگزاری است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان