۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۳ آبان یعنی ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت‌ها
کد خبر: ۳۳۱۶۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱۲ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد

۱۳ آبان یعنی ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت‌ها

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: پیام روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و فقط در پیش گاه خدا به کرنش بنشینند.

۱۳ آبان یعنی ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت‌ها
مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، یوم‌الله ۱۳ آبان را نماد مقاومت و ایستادگی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی و زورگویان دانست.

وی افزود: این روز یادآور حوادث بسیار مهمی است که در شکل‌گیری، مقاوم سازی و تداوم انقلاب اسلامی و شکست توطئه‌های پیاپی آمریکا به عنوان نماد کامل امپریالیسم جهانی و نظام سلطه‌گر تمامیت خواه، نقش اساسی داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین اذعان کرد: روز سیزدهم آبان ۱۳۵۷ روز اوج تظاهرات و مخالفت دانش‌آموزان و دانشجویان علیه رژیم پهلوی بود. دانشگاه تهران که از مدتی پیش به محل گردهمایی دانشجویان مخالف رژیم تبدیل شده بود، در این روز شاهد یکی از گسترده‌ترین تجمعات دانشجویان بود.

صادق پور با بیان اینکه سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است، گفت: شاید تاریخ معاصر ما روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشیم، سیزدهم آبان زادروز انقلابی بزرگتر سالگشت تبعید بینانگذار جمهوری اسلامی و روز دانش آموز است. هر یک از این مناسبت‌ها خودکافی است که نظرها را به خود برگرداند و دیده ها را خیره کند.

این مسئول به پیام روز سیزدهم آبان اشاره کرد و ادامه داد: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.

تجمع 13 آبان ساعت ۹ و نیم در مصلی‌ها برگزار می‌شود
وی اضافه کرد: پیام روز سیزدهم آبان به مسلمانان این است که تنها در برابر پروردگار جهانیان و مکتب توحید به نماز بایستند و فقط در پیش گاه خدا به کرنش بنشینند و تا همیشه زمان در برابر ظلم و زورگویی ابرقدرت‌ها سرتسلیم فرود نیاورند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: امریکا همچنان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران با الهام از درس‌های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل (ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت و رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) به عنوان نقشه راه و قطب‌نمایحرکت خود، هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدای ایران اسلامی شکل گرفته‌است، تصریح کرد: هرگز ملت ایران اسلامی از آرمان‌های شهدا کوتاه نمی‌آید.

این مسئول اذعان کرد: ملت ولایتمدار ایران اسلامی اجازه دخالت بیگانگان به کشور را نمی‌دهند و با تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه به هیچ عنوان اجازه نفوذ دشمنان و استکبار را به ایران اسلامی نمی‌دهند.

صادق پور تاکید کرد: اهمیت ۱۳ آبان در بین دانش آموزان نه فقط به عنوان یک واقعه تاریخی بلکه به عنوان نقطه عطفی که به رهبری امام (ره) مانع از انحراف جامعه از مسیر اصلی و دینی شد و با حفظ استقلال و آزادی به سمت و سوی الهی هدایت گردید باید تبیین شود. 

وی عنوان کرد: سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در هفته بسیج دانش آموزی ازجمله برنامه‌های فرهنگی و علمی در مدارس، دیدار دانش آموزان با امامان جمعه در شهرها، عطر افشانی مزارشهدای مطهر شهدا، حضور در نماز جمعه و سخنرانی قبل از خطبه‌ها توسط دانش آموز نخبه  برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین ابراز کرد: در روز ۱۳ آبان ماه تجمع بسیجیان و دانش آموزان در تمامی بخش‌ها و شهرها(اقبالیه، محمودآباد نمونه، کوهین، طارم، اقبال شرقی و الموت) ساعت ۹ و نیم در مصلی‌ها برگزار خواهد شد.

وی در پایان از عموم مردم خاصه دانش آموزان عزیز درخواست کرد تا در راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان شرکت کرده و با شرکت خود در این راهپیمائی توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان