۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تلاش همه دستگاه‌ها برای برگزاری باکیفیت کنگره ضروری است/ اجلاسیه ۳هزار شهید باید در تاریخ قزوین ماندگار بماند
کد خبر: ۳۳۱۶۴۱ نویسنده: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۹ ساعت: ۷:۳۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

تلاش همه دستگاه‌ها برای برگزاری باکیفیت کنگره ضروری است/ اجلاسیه ۳هزار شهید باید در تاریخ قزوین ماندگار بماند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با توجه به اهمیت کنگره شهدا لازم است همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا کنگره شهدای استان به بهترین وجه انجام شود و از کوچکترین کوتاهی دوری شود.

تلاش همه دستگاه‌ها برای برگزاری باکیفیت کنگره ضروری است/ اجلاسیه ۳هزار شهید باید در تاریخ قزوین ماندگار بماند
داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به اهمیت برگزاری کنگره شهدای قزوین اظهار کرد: باید مراقب بود تا یاد و خاطره شهدا در پیچ و خم کارها و زمان فراموش نشود، زیرا آنان با جان خود آبرو و دین مردم را حفظ کردند.

وی درباره روند برگزاری گنگره۳هزار شهید قزوین ابراز کرد: با توجه به اینکه کنگره 3هزار شهید استان پس از سال‌های طولانی برگزار می‌شود باید به عنوان برگی زرین در تاریخ استان باقی و ماندگار بماند و از برجسته‌ترین نقاط قوت استان به شمار آید.

نماینده مردم قزوین در مجلس ادامه داد: برای ماندگاری کنگره انجام فعالیت‌های ماندگار و محدود نشدن فضای کنگره به چند روز اجرای اجلاسیه ضروری است، بلکه باید کنگره شهدای به مسیر آغازی برای ادامه فعالیت‌های مختلف در حوزه شهدا تبدیل شود.

وی تاکید کرد: کنگره ۳هزار شهید نباید به گونه ای برگزار شود که تنها در چند روز به تعظیم و تکریم جایگاه شهدا و آرمان‌های آنها توجه شود و پس از آن آثاری از یاد و خاطره و اهداف شهدا باقی نماند.

این مقام مسئول گفت: عطر شهدا همواره کشور را واکسینه کرده و امنیت و مصونیت را به همراه می‌آورد؛ بنابراین تداوم یاد شهدا  نگهبان ارزش‌های دینی است.

محمدی در پایان اذعان کرد: لازم است همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا کنگره شهدای استان به بهترین وجه انجام شود و در این راستا از کوچکترین اهمال کاری دوری شود که همه ما در برابر شهدا مسئولیم.
انتهای پیام/۶۰۰۶

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان