۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پیاده روی اربعین توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند
کد خبر: ۳۳۱۶۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۸ ساعت: ۱۱:۵۸ ↗ لینک کوتاه

عضو مجلس خبرگان رهبری؛

پیاده روی اربعین توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: با تحقق صحنه اجتماع مسلمانان در پیاده روی اربعین بسیاری از توطئه‌های دشمنان و مستکبران نقش بر آب خواهد شد.

پیاده روی اربعین توطئه دشمنان را نقش بر آب می‌کند

علی اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار صبح قزوین با اشاره به پیاده روی اربعین ابراز کرد: چنین اجتماع بزرگ بشری در هیچ ملل، آیین و مذهبی وجود ندارد، این اجتماع در تاریخ دیده نشده و به سادگی پیدا نخواهد شد.

وی ادامه داد: در پیاده روی اربعین جمعیت بسیاری به صورت ساده و مشتاقانه در یک مکان جمع می‌شوند، با تحقق این اجتماع بسیاری از توطئه‌های دشمنان و مستکبران نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه تاکستان اظهار کرد: مستکبران و زورگویان با دیدن صحنه اجتماع مسلمانان به هراس می‌افتد و همه این‌ها از برکات مکتب عاشورایی و رهبری امام حسین(ع) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به خاطره‌ای از قائم مقام پاپ عنوان کرد: در مراسم تشییع پاپ که هشت روز پس از مرگش اتفاق افتاد و با تبلیغات تنها 800هزار نفر حضور پیدا کردند این درحالی است که پس از گذشت 1400سال از شهادت امام حسین(ع) اجتماع میلیونی مشتاقانه صورت می‌گیرد.

این مسئول با بیان تاثیر مکتب عاشورا در پیروزی دفاع مقدس ابراز کرد: این دهه عاشورا بود که نظام خشن پیش از انقلاب را شکست داد، در ایام دفاع مقدس نیز هرجا در جبهه‌ها مشکلی بوجود می‌آمد، نام حسین و عاشورای حسینی کارگشا بود.

وی در پایان گفت: امام حسین(ع) همیشه مدافع یاران و دوستانش بوده و در آینده نیز این یاری ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام /6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان