۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین تدارک ۱۵۵عنوان برنامه برای هفته پدافند غیرعامل/ بیش از یکهزار زیرساخت حساس استان شناسایی شده است
کد خبر: ۳۳۱۶۰۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۷ ساعت: ۱۵:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین خبر داد :

تدارک ۱۵۵عنوان برنامه برای هفته پدافند غیرعامل/ بیش از یکهزار زیرساخت حساس استان شناسایی شده است

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین با اشاره به تدارک۱۵۵ عنوان برنامه برای هفته پدافند غیرعامل گفت: حدود یکهزا و۴۰۰ زیرساخت استان را به عنوان زیرساخت حساس و پرخطر شناسایی کردیم.

تدارک ۱۵۵عنوان برنامه برای هفته پدافند غیرعامل/ بیش از یکهزار زیرساخت حساس استان شناسایی شده است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، محمد افشار در نشست خبری که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار کرد:جنگ هایی که الان وجود دارد ساخته فناوری های نوین است.
وی افزود:به یمن رشد توان نظامی که با توان داخلی ایجاد شده نگران تهدیدات نظامی را نداریم زیرا خبرگی دانشمندان نظامی ما موجب شده دشمن از حمله نظامی منصرف شده و راه های دیگر تهدید را در پیش بگیرد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین اضافه کرد:به نظر می رسد نوعی تهدید ترکیبی را در مواجه با رفتال تهدیدکنندگان روبرو هستیم زیرا دشمن سعی دارد از حوزه های مختلف استفاده کرده و فضای فشار را به مردم و مسولان ما افزایش دهد.
افشار ادامه داد:دشمن سعی دارد از طریق فضای سایبری به ویژه شبکه های اجتماعی برای اعمال تهدیدات خود استفاده کند.
وی عنوان کرد:عملیات روانی و گسترش تهدیدات اقتصادی و ایجاد عملیات شناختی که با تولید محتوا همراه است، حوزه هایی است که دشمن از آن برای تهدیدات ترکیبی بهره می برد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین تصریح کرد:ما درجنگ اقتصادی قرار داریم بنابراین باید ملزومات این جنگ را در اختیار داشته باشیم.
افشار گفت: اطلاعات خود را باید حفظ کنیم زیرا در اختیار دشمن قرار دادن این اطلاعات تبعات جبران ناپذیری دارد.
وی بیان کرد:۷تا۱۴ آبان هفته پدافند غیرعامل نامگذاری و سعی شده در این هفته گفتمان های عمومی و خصوصی را داشته باشیم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین افزود: تحرک و انگیزه در دستگاه های اجرایی در زمینه پدافند غیرعامل در دستگاهها اتفاق بیفتد.
افشار اضافه کرد: از روز سه شنبه ۸آبان برای هر یک از روزها شعاری در نظر گرفتیم و برنانه هایی متناسب با آن روز را برگزار می کنیم.
وی ادامه داد:۱۵۵عنوان برنامه برای این هفته در نظر گرفتیم که از آن جمله می توان به بیش از ۲۰همایش و ۵۳ رزمایش اشاره کرد که با کمک دستگاه های اجرایی محقق می شود.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین عنوان کرد:برنامه های پدافند را سعی کردیم پراکنده تر و متنوع تر باشد تا همه برنامه ها در طول همین یک هفته نباشد.
افشار با اشاره به برخی از عنوان برنامه های هفته پدافند غیرعامل تصریح کرد:دوره های مختلف بازآموزی مربیان، دوره های آموزشی ویژه دستگاه های اجرایی، نواختن زنگ پدافند غیرعامل، دیدار با خانواده ایثارگران، دیدار با حجت الاسلام تلخابی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری از جمله برنامه های این هفته به شمار می رود.
وی گفت:درحوزه زیرساخت های راه و شهرسازی نصب پل های خرپایی را در مسیر اتوبان در برنامه داریم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین یادآور شد:سال گذشته پیوست پدافند غیرعامل تعداد زیادی از زیرساخت های استان را تهیه کردیم و حدود یکهزا و۴۰۰ زیرساخت استان را به عنوان زیرساخت حساس و پرخطر شناسایی کردیم.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان