۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین محصولات کشت پاییزه بیمه می‌شوند
کد خبر: ۳۳۱۵۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۷ ساعت: ۱۰:۳۲ ↗ لینک کوتاه

مدیر جهاد کشاورزی البرز:

محصولات کشت پاییزه بیمه می‌شوند

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز گفت: توزیع بیمه‌نامه و ثبت‌نام بهره‌برداران بخش کشاورزی برای بیمه محصولات پاییزه توسط شرکت‌های خدمات بیمه‌ای در این شهرستان آغاز شده است.

محصولات کشت پاییزه بیمه می‌شوند
وحید یوسفلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: توزیع بیمه‌نامه و ثبت‌نام بهره‌برداران بخش کشاورزی برای بیمه محصولات پاییزه توسط شرکت‌های خدمات بیمه‌ای در این شهرستان آغاز شده که طرح بيمه محصولات پاییزه شامل گندم، جو آبی و دیم و کلزا است.

وی افزود: همچنین خرید بیمه‌نامه در دفاتر خدمات بیمه‌ای، مراکز جهاد کشاورزی شهرستان و نظام صنفی بخش کشاورزی امکان پذیر است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز پوشش بیمه‌ای را از جمله اقدامات خوب حمایتی دولت از کشاورزان دانست و گفت: در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدات یخش كشاورزي هر ساله با آغاز كشت محصولات پاییزه طرح بیمه محصولات کشاورزی گندم، جو و کلزا در شهرستان البرز اجرا می‌شود.

یوسفلی افزود: عوامل و کارگزاران بیمه محصولات کشاورزی در این شهرستان مستقر و آماده ارایه خدمات به بهره برداران بخش هستند.

وی یادآور شد: کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر از خدمات بیمه ای پیش‌بینی شده بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان