۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین نرخ پروازهای داخلی تا اطلاع بعدی تکلیفی می‌ماند/سه ایرلاین دیگر ارز نیما گرفتند
کد خبر: ۳۳۱۵۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۶ ساعت: ۱۳:۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی:

نرخ پروازهای داخلی تا اطلاع بعدی تکلیفی می‌ماند/سه ایرلاین دیگر ارز نیما گرفتند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با انتقاد از روند کند اختصاص ارز نیما به شرکت‌های هواپیمایی، گفت: تاکنون ۵ شرکت هواپیمایی موفق به دریافت ارز سامانه نیما شده‌اند اما روند اختصاص بسیار کند است.

نرخ پروازهای داخلی تا اطلاع بعدی تکلیفی می‌ماند/سه ایرلاین دیگر ارز نیما گرفتند
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ؛ مقصود اسعدی سامانی بیان کرد: شرکت‌های هواپیمایی در دریافت ارز از سامانه نیما مشکلات زیادی دارند و روند کند است.

وی با تأکید بر اینکه ‌فعلاً نرخ‌های تکلیفی پروازهای داخلی تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: البته این منوط به دریافت ارز سامانه نیما توسط شرکت‌های هواپیمایی است، در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی به سختی امکان دریافت ارز سامانه نیما دارند تا هزینه‌های خود را پوشش دهند.

* ۳ شرکت هواپیمایی دیگر ارز نیما‌ گرفتند
اسعدی سامانی با بیان اینکه پیش از این دو شرکت هواپیمایی موفق به دریافت ارز سامانه نیما شدند، اضافه کرد: سه شرکت هواپیمایی دیگر هم توانستند ارز سامانه نیما دریافت کنند اما روند اختصاص ارز بسیار کند است.

وی با انتقاد از اینکه ظاهراً در برخی روزها ارز قابل ارائه در سامانه نیما وجود ندارد، اضافه کرد: باید تدبیر ویژه‌ای برای شرکت‌های هواپیمایی اتخاذ شود و اگر این روند ادامه پیدا کند قطعاً شرکت‌های هواپیمایی دچار زیان و چالش می‌شوند‌.

* اعمال نرخ تکلیفی پروازهای داخلی تا اطلاع ثانوی
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در پاسخ به این سؤال که نرخ‌های تکلیفی پروازهای داخلی تا چه وقت ادامه خواهد داشت‌؟ بیان کرد: فعلاً تا اطلاع ثانوی نرخ‌های پروازهای داخلی، همین قیمت‌های تعیین شده خواهد بود و ادامه دارد اما دولت باید فکری به حال شرکت‌های هواپیمایی در موضوع اختصاص ارز نیما ‌کند.

انتهای پیام/7003

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان