۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین پرچم‌های کنگره در گلزارهای شهدا برافراشته می‌شود
کد خبر: ۳۳۱۵۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۵ ساعت: ۱۳:۱۳ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین:

پرچم‌های کنگره در گلزارهای شهدا برافراشته می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: در راستای برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان، پرچم‌های ویژه کنگره در گلزارهای شهدای سراسر استان برافراشته می‌شود.

پرچم‌های کنگره در گلزارهای شهدا برافراشته می‌شود
غلامرضا حقایق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و آشنایی نسل جدید با آرمان های والا و ارزشمند آنان، از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

وی گلزارهای شهدا را نماد مقاومت عنوان کرد و افزود: گلزارهای شهدا میراث ارزشمندی برای انقلاب اسلامی هستند که موجب ترویج و توسعه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت در بین جامعه می‌شوند.

حقایق‌پور گفت: یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان، حضور بر سر مزار آنها به عنوان بهترین یادگار و مظهر ایثار و فداکاری، و تجدید بیعت با آنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به برگزاری کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین بیان کرد: در راستای برگزاری این کنگره ملی، تعویض پرچم‌های مزار شهدا و نصب پرچم ایران با شعار کنگره ملی 3 هزار شهید، در سراسر استان در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است: اجلاسیه پایانی کنگره ملی 3 هزار شهید استان قزوین از 20 تا 24 آبان ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان