۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ترافیک سنگین در برخی محورهای استان ایلام و خوزستان/ پیش‌بینی لغزنده‌شدن جاده‌ها در استانهای غربی
کد خبر: ۳۳۱۴۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳ ساعت: ۱۳:۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی:

ترافیک سنگین در برخی محورهای استان ایلام و خوزستان/ پیش‌بینی لغزنده‌شدن جاده‌ها در استانهای غربی

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با اشاره به ترافیک سنگین در برخی از محورهای استانهای ایلام و خوزستان گفت: طی امشب و فردا احتمال لغزنده شدن محورهای مواصلاتی در استانهای غربی کشور متصور است.

ترافیک سنگین در برخی محورهای استان ایلام و خوزستان/ پیش‌بینی لغزنده‌شدن جاده‌ها در استانهای غربی
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی منتهی به مرزهای خروجی زائران اربعین اظهار کرد: نسبت به روزهای گذشته شاهد افزایش قابل توجه ترافیک در استانهای ایلام و خوزستان هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در استان ایلام، در محورهای ایلام ــ مهران محدوده‌های تونل کربلا و کمربندی مهران ترافیک سنگین است؛ در همین استان ترافیک نیمه‌سنگین را در محور دهلران ــ مهران محدوده سه‌راهی‌آذر شاهد هستیم.

وی افزود: در استان خوزستان در محور چزابه، سه‌راهی الوان ترافیک نیمه‌سنگین است، در محوار هراز (جنوب به شمال) محدوده سه‌راهی چلاق و در آزادراه کرج ــ قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری و پل فردیس ترافیک نیمه‌سنگین است.

رحمانی با بیان اینکه فعلاً مداخلات جوی در محورهای مواصلاتی کشور گزارش نشده، متذکر شد: برای امشب و فردا با توجه به پیش‌بینی انجام‌شده احتمال لغزنده بودن محورهای مواصلاتی در استانهای غربی، شمال غربی و جنوب غربی از جمله خوزستان، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، البرز، اردبیل، گیلان و مازندران متصور است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا یادآورشد: به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً تجهیزات لازم را درنظرگرفته و آمادگی برای شرایط جوی ناپایدار را در محورهای مواصلاتی داشته باشند.

انتهای پیام/7003

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان