۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین صدور مجوز جوجه‌ریزی برای بیش از ۳۱۱ هزار قطعه جوجه
کد خبر: ۳۳۱۴۷۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳ ساعت: ۱۱:۳۷ ↗ لینک کوتاه

سرپرست اداره دامپزشکی بوئین زهرا خبر داد:

صدور مجوز جوجه‌ریزی برای بیش از ۳۱۱ هزار قطعه جوجه

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان بوئین زهرا از صدور مجوز جوجه‌ریزی بیش از ۳۱۱ هزار قطعه جوجه یک روزه گوشتی در واحدهای پرورش طيور بوئين زهرا خبر داد.

صدور مجوز جوجه‌ریزی برای بیش از ۳۱۱ هزار قطعه جوجه
دکتر عباس یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: گوشت مرغ به دلیل چربی پایین، پروتئین بالا و سرشار بودن از انواع ویتامین گروه B که تاثیر زیادی بر سلامت قلب و عروق، پیشگیری از سرطان، پیشگیری از آلزایمر دارد، همواره از جایگاه بالایی در سبد غذایی خانوارها برخوردار بوده است، بنابر‌این دامپزشکی با نظارت مستمر خود بر واحدهای پرورش مرغ گوشتی، تمام تلاش خود را جهت افزایش سلامت گوشت مرغ به عمل می‌آورد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری بیش از 311 هزار و 700 قطعه جوجه یکروزه مرغ گوشتی تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان پرورش یافته است.

این مسئول در ادامه با اشاره به فعالیت بیش از 17 واحد پرورش مرغ گوشتی در این شهرستان گفت: از ابتدای سال تاکنون مجوز جوجه‌ریزی بیش 311 هزار و 700 قطعه جوجه یک‌روزه گوشتی در واحدهای پرورش در بوئین زهرا صادر شده است.

وی در پایان گفت: تمامی مراحل جوجه‌ریزی، واکسیناسیون و صدور مجوز بهداشتی حمل، تحت نظارت اداره دامپزشکی بوده که این اقدامات در سامانه GIS سازمان دامپزشکی کشور ثبت می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان