۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین استان قزوین آماده اجرای طرح زمستانی است
کد خبر: ۳۳۱۴۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳ ساعت: ۱۰:۷ ↗ لینک کوتاه

معاون راهداری اداره کل راهداری قزوین:

استان قزوین آماده اجرای طرح زمستانی است

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از آمادگی ادارات شهرستانهای تابعه این اداره کل برای اجرای طرح راهداری زمستانی سال جاری خبر داد.

استان قزوین آماده اجرای طرح زمستانی است
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جواد حق لطفی صبح امروز(پنجشنبه) در نشست شورای راهداری استان اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده از ابتدای سال جاری عملیات تعمیر و نگهداری ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرارگرفت.

وی بیان کرد: تعمیر و تجهیز این ماشین آلات و آماده به کار نمودن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برف روبی راه‌ها با توجه به اهمیت و تردد محورهای مواصلاتی استان اقدام کنند.

حق لطفی گفت: در طرح زمستانی سال جاری ۳۰۰ نفر از پرسنل راهداری به صورت مستقیم حضور فعال و شبانه روزی دارند و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان قزوین هم زمان با آغاز زمستان با استفاده از ۲۸۸ دستگاه ماشین آلات سبک و نیمه سنگین و سنگین در ۲۶ راهدارخانه استان مستقر شده‌اند و عملیات راهداری زمستانی را انجام می‌دهند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در خصوص میزان ماسه و نمک خریداری شده برای زمستان سال ۹۷ عنوان کرد: ماسه خریداری شده ۲۰ هزار تن و همچنین نمک خریداری شده ۱۰ هزار تن است که برای استفاده در فصل بارش و مواقع مورد نیاز در راهدارخانه های سطح استان ذخیره شده اند.

حق لطفی بیان کرد: امیدواریم با ایجاد بسترهای لازم و ارتقاء سطح خدمات راهداری رضایتمندی هموطنان را در این زمینه فراهم کنیم.

گفتنی است؛ این نشست با حضور معاون راهداری، روسای ادارت شهرستان‌های تابعه، نگهداری ابنیه راه‌ها، نگهداری راه‌ها و کارشناسان در محل راهدارخانه قسطین لار واقع در محور قزوین- الموت برگزار شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان