۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داده می شود/هئیت نظارت بر مطبوعات باید پیگیر توهین روزنامه ابتکار باشد
کد خبر: ۳۳۱۴۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۳ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش اهانت به ساحت مقدس سیدالشهدا(ع)؛

به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داده می شود/هئیت نظارت بر مطبوعات باید پیگیر توهین روزنامه ابتکار باشد

سالک کاشانی گفت: با کمال تاسف وزیر فرهنگ و ارشاد به دلیل گرفتاری ها و شلوغی های کاری کمترین توجه ای را به این مسئولیت خود دارند؛مطمئنا به شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این باره تذکر داده می شود.

به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داده می شود/هئیت نظارت بر مطبوعات باید پیگیر توهین روزنامه ابتکار باشد
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در رابطه با توهین روزنامه ابتکار به ساحت مقدس امام حسین (ع) اظهار داشت : با کمال تاسف تعدادی از روزنامه ها هستند که توهین هایی را به مقدسات و اعتقادات مسلمان و شیعیان انجام می دهند.


وی گفت : روزنامه ابتکار نیز یکی از این روزنامه هاست که اخیرا در رابطه با اربعین مطالبی را به چاپ رسانده اند که در شان خودشان بوده است .


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : ما در کشورمان ضابطه قانونی داریم برای برخورد با چنین افرادی که با اعتقادات مردم بازی می کنند و باید هیئت نظارت بر مطبوعات این مسئله را پیگیری کنند .


سالک کاشانی توضیح داد : در این خصوص تذکراتی نیز در مجلس شورای اسلامی داده شده است و امیدواریم با این هتاکان برخورد قاطع طبق ضوابط قانونی صورت گیرد .


وی در رابطه با برخورد قاطع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با این هتاکان افزود : با کمال تاسف وزیر فرهنگ و ارشاد به دلیل گرفتاری ها و شلوغی های کاری کمترین توجه ای را به این مسئولیت خود دارند و ما را به نهادهای مربوطه متصل کرده اند .


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: ولی واقعیت قضیه این است که باید از شخص وزیر سوال شود که چرا نظارتی بر این گونه روزنامه ها ندارند که این گونه بی ادبانه با مقدسات ما برخورد می کنند و مطمئنا به شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تذکر داده می شود .


انتهای پیام/7003

منبع: راه دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان