۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تردد ۳۲۰ هزار زائر از مرز مهران/ برقراری امنیت کامل در مرزهای مشترک ایران و عراق
کد خبر: ۳۳۱۴۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱ ساعت: ۱۱:۵۸ ↗ لینک کوتاه

فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد:

تردد ۳۲۰ هزار زائر از مرز مهران/ برقراری امنیت کامل در مرزهای مشترک ایران و عراق

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه تاکنون ۳۲۰ هزار زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند، گفت: خوشبختانه امنیت در مرزهای مشترک ایران و عراق حاکم است و تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی در نوار مرزها نداشته‌‌ایم.

تردد ۳۲۰ هزار زائر از مرز مهران/ برقراری امنیت کامل در مرزهای مشترک ایران و عراق
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از مرز زرباطیه کشور عراق، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت امام حسین (ع)؛ زائران با شادی معنوی وارد کشور عراق می‌شوند.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت آب و هوایی شب گذشته مهران، زائران بدون هیچگونه مشکلی در حال تردد هستند، تمامی مسیرها بازگشایی شده و خدمات دهی به زائران به نحوه شایسته در حال انجام شدن است.

فرمانده مرزبانی کشور تصریح کرد: در بازدیدی که از مرز زرباطیه عراق به همراه فرماندهان این کشور صورت گرفت؛ پایانه‌های مرزی عراق وضعیت مطلوبی دارند.

سردار رضایی افزود: تمامی گیت‌های کشور عراق به صورت شبانه روزی فعال و تردد زائران بسیار روان است.

وی با اشاره به تعامل مرزبانی جمهوری اسلامی ایران با مرزبانی کشور عراق، گفت: خوشبختانه با روابط و تعاملات صورت گرفته امنیت به صورت مشترک در مرزها پایدار است و تاکنون هیچ گونه مشکل امنیتی در نوار مرزها نداشته‌‌ایم.

فرمانده مرزبانی کشور افزود: طبق گزارش‌ها تاکنون 320 هزار زائر از مرز مهران تردد داشته‌اند.

سردار رضایی در خاتمه خاطرنشان کرد: همه همکارانم در مرزبانی، انتظامی، گذرنامه، یگان ویژه و سایر دستگاه‌های دولتی موضوع تردد زائران را پیگیری و مدیریت می‌کنند تا زائران از این سفر معنوی، با سلامت کامل به کشور بازگردند.

انتهای پیام/7003

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان