۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین واگذاری ۱۰۰ هکتار از نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران تا پایان سال
کد خبر: ۳۳۱۴۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۸/۱ ساعت: ۹:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین اعلام کرد:

واگذاری ۱۰۰ هکتار از نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران تا پایان سال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: تا پایان سال واگذاری ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 واگذاری ۱۰۰ هکتار از نواحی صنعتی به سرمایه‌گذاران تا پایان سال
حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: رشد ۷/۱ برابری واگذاری زمین به متقاضیان ساخت واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی در شهرک‌های صنعتی، نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است.

وی یادآور شد: در سال حمایت از کالای ایرانی و در راستای جذب سرمایه گذار، ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین موفق به جذب ۷۱ متقاضی سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: تا کمتر از یکماه آینده حدود ۷۰ هکتار از اراضی شهرک صنعتی خرمدشت به متقاضی سرمایه گذاری واگذار خواهد شد و تا پایان سال واگذاری ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به سرمایه گذاران در دستور کار این شرکت قرار دارد.

وی با اشاره به نوع فعالیت این واحدهای صنعتی تصریح کرد: بیشترین میزان فعالیت متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه شیمیایی، غذایی، فلزی و برق بوده است.

خانپور به تفکیک زمین‌های واگذار شده در هر شهرک و ناحیه صنعتی پرداخت و گفت: شهرک‌های صنعتی لیا، کاسپین، خرمدشت و حکیمیه به ترتیب بیشترین میزان مساحت واگذاری ها را داشته اند.

وی در پایان از رتبه برتر در جذب سرمایه گذار در شهرک‌های و نواحی صنعتی استان در هشت ماهه نخست امسال در کشور خبر داد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان