۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۱۲ تیم امداد و نجات درحال ارائه خدمات به زائران اربعین هستند
کد خبر: ۳۳۱۳۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۳۰ ساعت: ۱۰:۲۳ ↗ لینک کوتاه

معاون امداد و نجات هلال احمر استان:

۱۲ تیم امداد و نجات درحال ارائه خدمات به زائران اربعین هستند

معاون امداد و نجات هلال احمر استان گفت: ۱۲ تیم امداد و نجات با بهره‌گیری از ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی هستند.

۱۲ تیم امداد و نجات درحال ارائه خدمات به زائران اربعین هستند
حكمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: تیم‌هاي اعزامی جمعیت هلال احمر استان قزوین طی روزهای جمعه ٢٨مهر و شنبه ٢٩مهر ماه در نجف اشرف مستقر و اقدام به ارائه خدمات امدادی و درمانی کردند.

وی افزود: 12 تیم امداد و نجات با بهره‌گیری از 10 دستگاه آمبولانس و 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در حال ارائه خدمات امدادی و درمانی به زائرین اباعبدالله الحسین در اربعین حسینی هستند.

مدیر اجرایی پوشش امدادی اربعین حسینی در نجف اشرف اذعان کرد: در مدت حضور تیم‌های هلال احمر قزوین در مجموع ٢٦ مصدوم از درمانگاه نبآ، صحن حضرت زهرا (س)، درمانگاه ام القري و بيمارستان حكيميه توسط اين جمعيت به بيمارستان‌هاي حكيم و صدر منتقل شده اند.

وی ابراز کرد: ٣ مورد جراحي سرپايي و ١٥٠ مورد خدمات سرپايي توسط تيم واكنش سريع جمعيت هلال احمر استان قزوين صورت گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر استان قزوين هماهنگي و همدلي بين اعضاي تيم‌هاي اعزامي را قابل تحسين خواند و عنوان كرد: جلسات هماهنگی پس از پایان عملیات روزانه برگزار مي‌شود و با توجه به ارائه خدمات شبانه روزي در پست‌هاي مستقر در نجف اشرف ابراز امیدواری کرد كه خدمات ارائه شده، رضایت زائرین اباعبدالله الحسين را جلب نموده باشد. 
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان