۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین کمک ۶ میلیارد تومانی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در قزوین
کد خبر: ۳۳۱۳۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۳۰ ساعت: ۹:۵۰ ↗ لینک کوتاه

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان خبر داد:

کمک ۶ میلیارد تومانی حامیان به فرزندان ایتام و محسنین در قزوین

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی شش ماهه نخست سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام مبلغ شش میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند.

کمک ۶ میلیارد تومانی حامیان  به فرزندان ایتام و محسنین در قزوین
فرزاد فرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، با بیان اینکه نگاه حامیان طرح اکرام ایتام به فرزندان معنوی خود تقویت شده و میزان کمک‌های پرداختی آن‌ها افزایش قابل توجه‌ای یافته است، اظهار کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۰ هزار حامی نیکوکار حمایت از چهار هزار و ۶۲۶ ایتام و محسنین را عهده داشتند و کمک ماهیانه آنها به طور متوسط ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان بوده است که به حساب ایتام تحت حمایت آنها واریز شده است.

وی افزود: طی شش ماهه نخست سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام مبلغ شش میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۶۰ درصدی داشته است.

معاون توسعه مشارکت مردمی کمیته امداد استان قزوین با اعلام اینکه ۵۱ درصد حامیان زن و ۴۹ درصد حامیان آقا هستند، گفت: از این تعداد حامی ۸۵ درصد بومی و ۱۵ درصد غیربومی هستند.

این مسئول عنوان کرد: سرانه کمک به فرزندان ایتام ماهیانه حداقل ۲۵۰ هزار تومان است بوده که خیران، نیکوکاران و هم استانی‌ها می‌توانند با مشارکت در این طرح خداپسندانه از فیوضات معنوی آن برخوردار شوند.


فرهادی در پایان گفت: متقاضیان مشارکت در این طرح به منظور آشنایی و ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۲۸۳۳۳۷۹۵۰۰ تماس گرفته و یا از طریق سامانه # ۰۲۸*۸۸۷۷* در طرح‌های مختلف مشارکت کنند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان