۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مدال آوران قزوینی مسابقات پاراآسیایی تجلیل شدند
کد خبر: ۳۳۱۳۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۳۰ ساعت: ۸:۱۴ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استانی؛

مدال آوران قزوینی مسابقات پاراآسیایی تجلیل شدند

مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با حضور مسئولان استانی در قزوین برگزار شد.

مدال آوران قزوینی مسابقات پاراآسیایی تجلیل شدند
به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و تجلیل از برترین‌های سومین المپیاد ورزشی کارمندان دولت استان شب گذشته(یکشنبه) با حضور عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و جمعی دیگر از مسئولان استانی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد.
عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در این مراسم با تبریک به مدال آوران و ورزشکاران قزوینی حاضر در مسابقات آسیایی جاکارتا اظهار کرد: خوشبختانه سال ۹۷ سال پرافتخاری برای جامعه ورزشی استان بود و موفقیت‌ها و پیروزی‌های کسب شده در تاریخ ورزش قزوین بی‌سابقه بود.

وی با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران قزوینی افزود: حضور موفق ورزشکاران قزوینی و پیروزی‌ها و مدال آوری آنها کار ما را سنگین‌تر ساخته است.

استاندار قزوین تصریح کرد: غیرت و تلاش و زحمت ورزشکاران استان ستودنی است و وظیفه ما قدردانی از تلاش قهرمانان و مدال آوران است.

وی عنوان کرد: افتخاری که شما ورزشکاران برای ملت ایران به دست آوردند و اهتزاز پرچم ایران و ارتقای غرور ملی در صحنه‌های بین المللی که حاصل تلاش شما ورزشکاران است؛ را نمی‌توان با پاداش نقدی اندازه‌گیری و محاسبه کرد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم حسین فرزانه دارنده مدال طلا در مسابقات والیبال نشسته ایران، محسن جلیلوند کاپیتان تیم ملی گلبال نابینایان وکم بینایان و دارنده مدال طلای مسابقات، علیرضا قورچی بیگی عضو تیم ملی شطرنج کم بینایان و نابینایان و دارنده مدال نقره، سمیرا جلیلوند کاپیتان تیم ملی گلبال بانوان و دارنده مدال برنز، کامران یزدی نفر چهارم در رقابت دو ۱۰۰ متر تجلیل شدند.
همچنین در این مراسم از جبرئیل عبادی مربی تیم ملی تیراندازی با کمان و مجید نظامی داور بین المللی تیراندازی در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا تجلیل به عمل آمد.

در ادامه مراسم برگزیدگان سومین دوره المپیاد ورزشی کارکنان دولت استان قزوین نیز تجلیل شدند.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان