۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کشف بیش از ۱۳۲میلیارد ریال کالای قاچاق در قزوین
کد خبر: ۳۳۱۳۵۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۹ ساعت: ۱۱:۵۹ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

کشف بیش از ۱۳۲میلیارد ریال کالای قاچاق در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف انواع کالای قاچاق بالغ بر ۱۳۲ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

کشف بیش از ۱۳۲میلیارد ریال کالای قاچاق در قزوین
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: پلیس قزوین در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده است، برخورد با قاچاقچیان در اولویت ماموریت‌های پلیس قرار دارد.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز به عنوان یکی از اولویت‌های پلیس در برخورد با جرائم با برنامه ریزی و تدابیر صورت گرفته این ماموریت با تلاش شبانه روزی در این فرماندهی اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین کرد: لوازم یدکی در صدر کالای قاچاق کشف شده و داروی پزشکی، مواد خوراکی، سوخت، موتورسیکلت در رتبه‌های بعدی کشفیات در ۶ ماهه اول سال جاری قرار دارند.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده در ۶ ماهه نخست امسال بالغ بر ۱۳۲ میلیارد و ۸۷۷ میلیون ریال است.

این مسئول با اشاره به افزایش ۱۷درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا تصریح کرد: در این مدت در خصوص تشکیل پرونده در حوزه کالای قاچاق ۱۷ درصد افزایش و در زمینه پرونده‌های کالای قاچاق بالای یک میلیارد ریال ۳۸ درصد نیز رشد داشته است.

محمودی در پایان با تاکید بر اینکه پلیس استان با استفاده از تمام توان و تجهیزات با هرگونه قاچاق کالا با جدیت مقابله می‌کند، یادآور شد: کاهش قاچاق کالا و ارز نیازمند حرکت ملی و اهتمام تمام دستگاه‌ها و نهادها است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان