۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین راهداری با ۳۰۰ راهدار و ۲۸۰دستگاه ماشین آماده خدمت در زمستان است
کد خبر: ۳۳۱۳۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۹ ساعت: ۸:۴۱ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

راهداری با ۳۰۰ راهدار و ۲۸۰دستگاه ماشین آماده خدمت در زمستان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: راهداری استان با داشتن ۲۶ باب راهدارخانه و ۳۰۰ نفر پرسنل راهداری آماده خدمات رسانی در زمستان سال جاری است.

راهداری با ۳۰۰ راهدار و ۲۸۰دستگاه ماشین آماده خدمت در زمستان است
افشین پیرنون در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، از خریداری ۸ دستگاه کامیون به منظور ارتقاء کیفی سطح خدمات وتجهیز ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همزمان با فرا رسیدن زمستان ۹۷ و آغاز راهداری زمستانی خبر داد.

وی تصریح کرد: هم اکنون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین مجموعا دارای ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات است که از این تعداد ۱۰۹ دستگاه ماشین آلات سنگین، ۹۹ دستگاه نیمه سنگین و ۷۲ دستگاه سبک است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین افزود: تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌ها بخش مهمی از فعالیت‌های حوزه راهداری است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی ادامه داد: با اضافه شدن ۸ دستگاه ماشین آلات جدید به ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان میانگین عمر ناوگان ماشین آلات نیمه سنگین ۲ سال کاهش یافت و از ۲۱ سال به ۱۹ سال رسید.

این مسئول در خصوص تعداد ماشین آلات خریداری شده عنوان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در یک سال گذشته اقدام به خرید ۸ دستگاه کامیون از انواع مدرن و پیشرفته آن و ۴ دستگاه گریدر کرده است.

پیرنون ابراز کرد: ۸ دستگاه ماشین آلات خریداری شده مجهز به نمک پاش و تیغه برف روب خواهد شد و در محورهای آزاد راه قزوین به زنجان، آزاد راه قزوین به رشت، محورهای الموت و طالقان مشغول به فعالیت می‌شوند و کیفیت خدمات رسانی در فصل زمستان در محورهای یادشده با اضافه شدن این امکانات بهبود می‌یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اظهار کرد: هم اکنون راهداری استان قزوین با استفاده از ماشین آلات و نیروهای راهداری باتمام توان و ظرفیت‌های خود برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به هموطنان و کاربران جاده‌ای آمادگی کامل دارد.

پیرنون گفت: راهداری استان با داشتن ۲۶ باب راهدارخانه و ۳۰۰ نفر پرسنل راهداری آماده خدمات رسانی در زمستان سال جاری است.

وی بیان کرد: امیدواریم با بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات راهداری موجود و جدید خریداری شده در محورهای مواصلاتی استان بتوانیم در ارائه خدمت‌رسانی به مردم عزیز در راهداری زمستانی و فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد هموطنان و استفاده کنندگان از محورهای استان انجام وظیفه کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان