۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین فضای تبلیغی استان متناسب با کنگره شهدا نیست/ تولید و پخش مستندهای جنگی در قزوین
کد خبر: ۳۳۱۲۸۵ نویسنده: سعید انبارلویی تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۶ ساعت: ۸:۱۲ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین:

فضای تبلیغی استان متناسب با کنگره شهدا نیست/ تولید و پخش مستندهای جنگی در قزوین

مدیرکل صداوسیمای قزوین گفت: فضای تبلیغی استان هنوز متناسب با کنگره نیست، اطلاع رسانی همه جانبه برای این کار نیازمند همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی نهادهای مختلف است.

فضای تبلیغی استان متناسب با کنگره شهدا نیست/ تولید و پخش مستندهای جنگی در قزوین
سعید انبارلویی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین با اشاره به وضعیت اطلاع رسانی کنگره 3هزار شهید استان قزوین ابراز کرد: کمیته اطلاع رسانی کنگره از سال پیش توسط مدیرکل پیشین صداو سیما تشکیل شد و محورهای رسانه‌ای پیش از کنگره، حین و پس از آن مشخص شده است.

وی ادامه داد: ساخت مستندهایی در زمینه شهدای دفاع مقدس از جمله فعالیت‌هایی هستند که با آن‌ها می‌توان مردم استان را درحال و هوای کنگره قرارداد، "مردان هور" و "مردان مقاومت" از این نوع مستندها هستند.

مدیرکل صدا وسیمای مرکز قزوین بیان کرد: با نزدیک شدن به کنگره ظرفیت موجود در سیمای استان در جهت اطلاع رسانی به کارگرفته می‌شود، برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری با محوریت کنگره که از هفته دفاع مقدس آغاز به پخش شده و تا زمان کنگره ادامه خواهد داشت ازجمله این ظرفیت‌ها هستند.

وی ادامه داد: به فراخور فضای رسانه‌ای استان، در برنامه صبحگاهی سیمای مرکز قزوین نیز از افرادی برای پرداختن به ابعاد مختلف کنگره و تبیین اهداف آن دعوت شده و این دعوت تا زمان برگزاری کنگره ادامه دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی کنگره شهدای قزوین با بیان هدف اطلاع رسانی برای کنگره شهدا اظهار کرد: درجریان قرارگرفتن آحاد مردم استان نسبت به برگزاری کنگره هدف این اطلاع رسانی‌ها است که شاید تاکنون همه جانبه نبوده و به‌درستی صورت نگرفته است.

تمام مردم استان قزوین مخاطب برگزاری کنگره شهدا هستند
وی تصریح کرد: هماهنگی با روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و بهره بردن از آنها درجهت اطلاع رسانی راهی برای بهبود و افزایش اطلاع‌رسانی کنگره است.

انبارلویی عنوان کرد: لازم است اطلاع رسانی در تمام نقاط استان حتی دورترین نقاط اتفاق بیفتد و برای همین تبیین کنگره برای کارمندان و مراجعان توسط تمام دستگاه‌های اجرایی و استفاده از صداوسیما، فضای مجازی و رسانه‌های استان ضروری است تا همه از زمان برگزاری، اهداف و دستاوردهای کنگره مطلع شوند.

وی اذعان کرد: صداوسیما در یک ماه منتهی به کنگره تمام برنامه‌ها را متناسب با اطلاع رسانی درباره کنگره برنامه ریزی کرده، در هر برنامه‌ای به فراخور موضوع به این کنگره اشاره و اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

این مسئول ابراز کرد: فضای تبلیغی استان هنوز متناسب با کنگره نیست، ما انتظار داریم بیلبوردهای شهر و شهرستان‌ها و فضای تبلیغی ظرفیت مشخص و بالایی را به این کنگره اختصاص داده و در جهت اطلاع رسانی و مشارکت گرفتن از آحاد مردم برای برگزاری کنگره فعالیت داشته باشند.

وی در پایان گفت: اجلاسیه 3هزار شهید استان، صرف کنگره‌ای برای صحبت کردن مسئولان نیست، تمام مردم استان مخاطب این کنگره بوده و برای حضور پررنگ و حلقه ارتباطی و مشارکت در آن هدف ما هستند و باید وظیفه خود را نسبت به آن‌ها انجام دهیم.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان