۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین پلمپ ۲واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی
کد خبر: ۳۳۱۱۹۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۴ ساعت: ۱۴:۱۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز:

پلمپ ۲واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز گفت: دو واحد متخلف عرضه‌ فرآورده‌های خام دامی در شهر محمدیه براساس گزارش دامپزشکی با دستور قضایی پلمپ شد.

پلمپ ۲واحد متخلف عرضه فرآورده‌های خام دامی
علی آقاجان‌نیا معلم در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: دو واحد عرضه‌ی فرآورده‌های خام دامی، که طی بازدید کارشناسان این اداره تخلفات بهداشتی‌شان محرز شده بود، با پیگیری‌های لازم و نهایتا صدور دستور مرجع قضایی، با همکاری نیروی انتظامی، پلمپ شد.

وی افزود: طی بازدید همکاران واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان البرز و مشاهده‌ی تخلفات گسترده‌ی این واحدها و نیز مسبوق به سابقه بودن این دست تخلفات از سوی متصدیان مربوطه، با پیگیری‌هایی که به عمل آمد دستور جلوگیری از فعالیت این مراکز متخلف اخذ و در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی هر دو واحد پلمپ شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز ابراز کرد: واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان البرز مسئولیت نظارت بر عرضه‌ی بهداشتی فرآورده‌های خام دامی را بر عهده دارد.

وی در پایان گفت: عموم مردم در صورت مشاهده هر گونه تخلفات بهداشتی می‌توانند مراتب را از طریق تلفن چهار رقمی ۱۵۱۲ گزارش نمایند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان