۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین رهبری نباید پاسخگوی بی‌عرضگی مسئولان باشد/ هیچ کشوری جرات تهدید ایران را ندارد
کد خبر: ۳۳۱۱۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۴ ساعت: ۱۳:۴۱ ↗ لینک کوتاه

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح:

رهبری نباید پاسخگوی بی‌عرضگی مسئولان باشد/ هیچ کشوری جرات تهدید ایران را ندارد

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز برخی مسئولین در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و پاسخگوی مردم نیستند و در مقابل می‌گویند که رهبری باید پاسخگو باشد؛ آیا رهبری باید پاسخگوی بی‌عرضگی عده‌ای باشد؟

رهبری نباید پاسخگوی بی‌عرضگی مسئولان باشد/ هیچ کشوری جرات تهدید ایران را ندارد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی ظهر امروز(سه شنبه) در مراسم یادواره 1200 شهید شهرستان قزوین در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین اظهار کرد: یادواره شهدا فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های آنان و ادامه راه شهادت است.

وی افزود: برگزاری چنین یادواره‌هایی با این هدف است که اجازه نمی‌دهیم خون شهدا پایمال شود و باید بدانیم که شهیدان در اوج تکامل هستند که ما نیازمند آن‌ها هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه خون شهدا در مکتب شهادت می‌جوشد، اذعان کرد: رزمندگان طوری با میدان مین رفتار می‌کردند که انگار ترقه بازی می‌کنند چراکه عاشق شهادت و فرهنگ عاشورایی بودند.

وی ادامه داد: مسئولین نمی‌توانند جواب یک قطره خون شهدا را بدهند؛ اگر هزاران سال هم به نظام و ملت خدمت کنیم باز هم جوابگوی یک قطره خون شهید نیست.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: متاسفانه عده‌ای زحماتی که برای این نظام کشیده شده و خون‌هایی که ریخته شده را نادیده گرفته و به دنبال شهوت‌ها و آرزوهای خود هستند و مسئولیت‌ها را در جهت منافع شخصی اشکال کرده‌اند؛ با این شرایط چگونه می‌توانیم پاسخگوی خون شهدا و خانواده‌هایشان باشیم.

وی اضافه کرد: مراسم و یادبود شهدا باید مسئولیت‌پذیری‌ها را افزایش دهد و رسالت‌های سنگینی که در این جامعه برعهده داریم را به همه مسئولین گوش‌زد کند.

شکارچی عنوان کرد: زنده نگهداشتن یاد و راه شهدا، مسیر انقلاب را برای مستضعفین عالم هموار و بستر سازی می‌کند.

وی ابراز کرد: همه ما باید مطالبه‌گر خون شهدا باشیم و اجازه ندهیم که کسی از شهدا سوء‌استفاده و به آن‌ها خیانت کند که در این راه فراز و نشیب‌های زیادی هم وجود دارد که همه را به جان می‌خریم.

این مقام مسئول گفت: در دوران دفاع مقدس از نظر تمامی امکانات نظامی و حتی سیم خاردار و نارنجک محروم و تحریم بودیم و این در حالی بود که با ۳۰ کشور جهان مقابله می‌کردیم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی در تامین نیازهای دفاعی به هیچ کشوری وابسته نیستیم و در بالاترین جایگاه تولید صنایع دفاعی قرار داریم و موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواب را از چشمان اسرائیل، آمریکا و آل صعود ربوده است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح اذعان کرد: متاسفانه عده‌ای از طیف لیبرال‌ها و کسانی که شب و روز آمریکا را سجده می‌کنند و دست بوس اسرائیل و آمریکا هستند در داخل کشور مانع تراشی می‌کنند که اگر این موانع نبود امروز نباید پرچم آمریکا را بر سر کاخ سفید می‌دیدیم.

وی افزود: گاهی دشمن این توهم را در سر می‌پروراند که امسال آخرین جشن پیروزی انقلاب اسلامی است و این توهمات از همان لیبرال‌هایی نشات می‌گیرد که چراغ سبز به دشمن نشان می‌دهند.

شکارچی با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی و انقلاب در اوج قدرت است، عنوان کرد: امروز دشمن با جنگ روانی و رسانه‌ای جوانان ما را هدف قرار داده است که رسالت همه را سنگین می‌کند تا بصیرت و هوشیاری لازم را در این مسیر داشته باشیم.

وی ادامه داد: نظام و کشور به دست جوانان که سرمایه‌های ارزشمند و عظیمی هستند به اقتدار رسیده است و نباید اجازه دهیم دشمن دستاوردهای انقلاب را تضیف کند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عده‌ای با سیاه نمایی سعی دارند جای شهید و جلاد را عوض کنند؛ از این رو نباید صحنه پیچیده جنگ نرم را ساده گرفت چراکه این جنگ به مراتب سخت‌تر از جنگ نظامی است.

وی تصریح کرد: دشمن با نفوذ در ابعاد مختلف مسئولیت‌ها کار را به جایی رسانده است که عده‌ای اقتدار و پیشرفت کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی را با دوران رژیم پهلوی مقایسه می‌کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: امروز برخی مسئولین در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند و پاسخگوی مردم نیستند و در مقابل می‌گویند که رهبری باید پاسخگو باشد؛ آیا رهبری باید پاسخگوی بی‌عرضگی عده‌ای باشد؟

وی بیان کرد: برخی از افرادی که با رای مردم روی کرسی نمایندگی مجلس نشسته‌اند، امروز توجهی به مطالبات آن‌ها ندارند.

شکارچی عنوان کرد: شهدا ریسمان ولایت را محکم در دست داشتند و سلاح برائت را در دست دیگر گرفتند و از سیم خاردار عبور کردند و دشمن را مایوس کردند.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با بیان اینکه هیچ کشوری جرات تهدید ایران اسلامی را ندارد، عنوان کرد: باید همواره راه شهدا را با انسجام و جدیت در پیش بگیریم و در میدان جنگ نرم هوشیارانه عمل کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان