۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی‌وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند
کد خبر: ۳۳۱۱۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۴ ساعت: ۱۲:۵۳ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی‌وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در یادواره شهدای شهرستان قزوین گفت: در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام راحل ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند.

اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی‌وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در یادواره شهدای شهرستان قزوین که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در خصوص حال و هوای شهدا می‌فرماید مپندارید آنها مرده‌اند بلکه شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان در سفره رزق خدایی رزوی می‌خورند.

وی تصریح کرد: این گزارش خداوند از حال و هوای شهدا، فهم ما را نسبت به آنها بالا می‌برد و اگر چنین تعریفی را خداوند نفرموده بود، ما پی به جایگاه ویژه و حیات طیبه شهدا نمی‌بردیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در گزارشی دیگر در احوال شهدا می‌فرماید آنهایی که حرفشان خدا بود و بر مرام خودشان پایدار بودند، فرشتگان بر آنها نازل شدند و گفتند نترسید و نگران نباشید و بهشت را به آنها بشارت دادند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: شهدا پس از شهادت و هنگام ورود به بهشت گزارشی از حال خود بیان می‌کنند و می‌فرمایند ای کاش قوم ما می‌دانستند که خداوند چگونه ما را مورد آمرزش قرار داد و از جایگاه بلندترین مقامات ملکوتی که همان مقام مکرمین است، برخوردار کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: شهدا در خفقان دوران شاه مبارزه کردند و در تظاهرات و زندان‌های رژیم سفّاک و پس از آن در دفاع مقدس و دفاع از حرم مظلومانه به شهادت رسیدند.

عابدینی ادامه داد: در حالی که در آن دوران مرز انقلاب به دیوارهای به فیضیه ختم می‌شد، امروز به برکت خون شهدا مرزهای انقلاب از مرزهای ایران عبور کرده است و جهان اسلام را تحت تأثیر قرار داده است و مستضعفان را به میدان آورده است.

امام جمعه قزوین ابراز کرد: زمانی جهان اسلام تحت تأثیر وحشت و ارعاب رژیم صهیونیستی بود اما امروز به برکت شهادت و مظلومیت شهدا، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی می‌فرمایند اگر اسرائیل غلطی بکند «تل آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان می‌کنیم.

وی گفت: امروز به میزانی از توان نظامی دست یافته‌ایم که می‌توانیم هر نقطه‌ای از سرزمین‌های اشغالی را مستقیماً مورد هدف قرار داده و منهدم کنیم و اینها به برکت فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: زمانی رفتن به کربلا آرزوی همه عاشقان و شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) بود اما امروز ده‌ها میلیون نفر پیاده به کربلا می‌روند و ان‌شاءالله این مسیر به بیت‌المقدس خواهد رسید تا آرمان بلند امام خمینی (ره) محقق شود که فرمودند راه قدس از کربلا می‌گذرد.

عابدینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به فرموده رهبری متأسفانه گاهی شاهدیم جای جلاد و شهید عوض می‌شود، گفت: گاهی می‌بینیم یک آدم دزد که مورد حمایت مستکبران است در خیابانها آزادانه می‌چرخد اما پاک‌ترین سربازان و سرداران حامی دین، راهی زندان می‌شوند.

وی ابراز کرد: به شهدا می‌گوییم ما فرمان امام (ره) و رهبری را امتثال می‌کنیم و در دفاع از آرمان‌های انقلاب و امام خمینی (ره) ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای گرد بی وفایی بر آرمان‌های شهدا بنشیند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان