۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی ۳کشته برجای گذاشت
کد خبر: ۳۳۱۱۹۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۴ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

️ رئيس پليس راه استان قزوین:

حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی ۳کشته برجای گذاشت

️ رئيس پليس راه استان قزوین از وقوع ۲ فقره سانحه رانندگی منجر به فوت در ۲۴ ساعت گذشته در راه های پلیس راه استان خبر داد.

حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی ۳کشته برجای گذاشت
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در ساعت 13 روز گذشته در پي اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110مبني بر يک مورد تصادف در "سه راهی شامی شاپ" در محور تاکستان، بلافاصله عوامل انتظامي و پلیس راه جهت بررسي موضوع به محل مراجعه کردند.

رئيس پليس راه استان ابراز کرد: در بررسي به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه تریلی کشنده "ولوو" با یک دستگاه وانت "نیسان" برخورد، که در اثر اين حادثه متاسفانه راننده و سرنشین وانت "نیسان" به دلیل شدت جراحات وارد در دم فوت شدند.

وي تصریح کرد: برابر اعلام کارشناس پليس راه، علت اين حادثه تجاوز به چپ وانت "نیسان" نسبت به کشنده "ولوو" بوده است.

بیگلری افزود: در حادثه ای دیگر در ساعت 6:40 صبح امروز در عوارضی "قزوین-زنجان" روبروی ساختمان پلیس راه، یک دستگاه خودروی پژو "پارس" پس از برخورد با یک دستگاه "سمند" به یک عابر پیاده نیز برخورد می کند که متاسفانه عابر پیاده به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

 رئیس پلیس راه استان ادامه داد: برابر اعلام کارشناس پليس راه، عدم توجه به جلوی راننده "پژو پارس" نسبت به "سمند" و عابر پیاده علت این تصادف بوده است.

وی در پایان به شهروندان توصيه کرد: در هنگام رانندگي سرعت مطئنه را رعايت و از هرگونه سرعت و سبقت غيرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحين رانندگي، انحرافات ناگهاني و رانندگي درحالت خستگي و خواب آلودگي خودداري کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان