۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین فرمانده یگان ویژه ناجا; ‌۶ لایه حفاظتی و امنیتی برای تأمین امنیت زائران اربعین پیش‌بینی شد
کد خبر: ۳۳۱۱۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۳ ساعت: ۱۷:۵۲ ↗ لینک کوتاه

در بازدید از مرزهای شهرستان دهلران ؛

فرمانده یگان ویژه ناجا; ‌۶ لایه حفاظتی و امنیتی برای تأمین امنیت زائران اربعین پیش‌بینی شد

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: استقرار ۶ لایه حفاظتی و امنیتی برای برقراری امنیت زائران و پوشش پل زائر در مهران به‌طول ۱۱کیلومتر زیرپوشش عملیاتی یگان ویژه ناجاست.

فرمانده یگان ویژه ناجا; ‌۶ لایه حفاظتی و امنیتی برای تأمین امنیت زائران اربعین پیش‌بینی شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سردار حسن کرمی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرزهای شهرستان دهلران  اظهار داشت: یگان ویژه پاسداران به‌مانند اربعین سال‌های گذشته با استقرار در مرز مهران به وظایف عملیاتی خود عمل کرده و محیطی امن و به‌دور از هرگونه تنش در ابعاد مختلف امنیتی و انتظامی برای زائران اربعین امسال فراهم می‌کند.

فرمانده یگان ویژه ناجا: ‌6 لایه حفاظتی و امنیتی برای تامین امنیت زائران اربعین پیش‌بینی شد

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی گفت: استقرار 6 لایه حفاظتی و امنیتی برای برقراری امنیت زائران و پوشش پل زائر در مهران به‌طول 11 کیلومتر زیرپوشش عملیاتی یگان ویژه ناجا بوده که در این لایه‌های پیش‌بینی‌شده و 11 کیلومتر پل زائر علاوه بر استفاده از تجهیزات روز عوامل آموزش‌دیده نیز مستقر می‌شوند و خدمات‌دهی به زائران را انجام می‌دهند.

وی هدف از بازدید شهرستان دهلران را برآورد توانایی عملیاتی در موقع اضطرار دانست و یادآور شد: در  راستای حفظ نظم، امنیت و خدمات‌رسانی مطلوب به زائران کلیه پیش‌بینی‌ها قبل و حین و بعد انجام شده و شهرستان دهلران برای موقعیت اضطراری بهترین نقطه خدمات‌دهی است.

کرمی به ارائه خدمات و اجر آن برای خدمت‌دهندگان اشاره کرد و گفت: میزبانی و خدمت‌رسانی به زوار کمتر از پابوسی و زیارت آن امام معصوم نیست.

فرمانده یگان ویژه ناجا تصریح کرد: امنیت مرزها نوید برگزاری مراسم معنوی و عبادی برای زائران اربعین را فراهم نموده است و در این راستا دغدغه‌ای وجود ندارد.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان