۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مشکلات کشور حاصل بی‌تدبیری و بی‌توجهی به خواسته‌های مردم است
کد خبر: ۳۳۱۱۶۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۳ ساعت: ۱۶:۳۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین:

مشکلات کشور حاصل بی‌تدبیری و بی‌توجهی به خواسته‌های مردم است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: امروز کشور مشکلاتی دارد که به گفته کارشناسان تنها ۲۰درصد آن منشا خارجی دارد و بقیه حاصل بی‌تدبیری و عمل نکردن به خواسته‌های مردم است.

مشکلات کشور حاصل بی‌تدبیری و بی‌توجهی به خواسته‌های مردم است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان قزوین با محوریت برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین در سالن شهید امامی استانداری با بیان اینکه جهاد و شهادت یعنی مرگ را آغاز زندگی دانستن، اظهار کرد: ما با چنین حرکتی در جنگ به پیروزی رسیدیم و باید قدردان آن باشیم.

وی افزود: باید به صاحب اصلی دنیا تکیه داشته ‌باشیم و به دشمن تکیه و اعتماد نکنیم، امروز امریکا به بسیاری از تعهدات خود در دنیا عمل نمی‌کند و تنها با ایمان، فرهنگ شهادت، تکیه بر خدا و استقامت می‌توان در مقابل دشمن ایستاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با بیان اینکه فرهنگ شهادت به معنای تکیه بر خداست، تصریح کرد: نباید به کدخدا اعتماد و اتکا داشته‌باشیم و فرهنگ جهاد و شهادت به معنای عقب‌نشینی نکردن از آرمان‌ها در مقابل دشمنان است.

وی با تاکید بر اینکه پایبندی به فرهنگ جهاد و شهادت یعنی رهانکردن راه روشن و با سعادت، ابراز کرد: فرهنگ جهاد و شهادت یعنی مجددا به ارتجاع بازنگردیم، همانطور که رهبری فرمودند عده‌ای می‌خواهند به عقب برگرددند و قصد بازگشت به ذلت و نوکری امریکا را دارند. اما فرهنگ شهادت می‌گوید، می‌میرم ذلت نمی‌پذیرم.

نباید از شهدا برای پیشبرد منافع شخصی‌مان استفاده کنیم
معبودی عنوان کرد: متاسفانه عده‌ای برای اینکه به اهداف خود دست پیدا کنند قدرت دفاعی ما را زیر سوال بردند، در صورتی که اگر قدرت موشکی ایران نبود، همین گرگ‌ها امثال شما را به هلاکت رسانده‌بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت به معنای از امتحانات سخت نهراسیدن است، بیان کرد: امروز کشور مشکلاتی دارد که به گفته کارشناسان تنها 20درصد آن منشا خارجی دارد، به جز این بسیاری از مشکلات به خودمان باز می‌گردد و حاصل بی‌تدبیری و عمل نکردن به خواسته‌های مردم است.

وی ابراز کرد: مسلمانان صدر اسلام با وجود اینکه سخت‌ترین شکنجه‌ها را می‌دیدند، اما به اسلام پایبند می‌ماندند. فرهنگ شهادت یعنی سختی دیدن، مقاومت در برابر مشکلات و لبیک گویی به ولی زمان در سختی‌ها، زیرا در زمان آسایش همه حضور دارند و در سختی‌هاست که مردان میدان مشخص می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اضافه کرد: جهاد و شهادت یعنی از لحاظ اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی آمادگی همه‌جانبه داشته‌باشیم و قدردان نعمت‌ها باشیم، امروز نیز جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین نعمتی است که خداوند در طول دو قرن اخیر به مسلمانان عطا کرده‌است.

وی با بیان اینکه شهدا و بزرگان قزوین آوازه جهانی دارند، گفت: از جمله این بزرگان می‌توان مرحوم ابوترابی را نام برد که در جهان شناخته شده‌است، امنیت امروز ما به برکت خون شهداست و اگر فرهنگ جهاد و شهادت نباشد امنیت نداریم.

این مسئول گفت: باید این فرهنگ را به تمام نسل‌ها معرفی کنیم و بزرگداشت باشکوهی در سطح استان برگزار کنیم که بازتاب جهانی باشکوهی داشته‌باشد.

وی در پایان عنوان کرد: برگزاری باشکوه کنگره شهدا نیازمند وحدت و همدلی و جمع شدن همه ظرفیت‌ها در کنار یکدیگر است و نباید از شهدا برای پیشبرد منافع شخصی‌مان استفاده کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان