۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین فضای رسانه‌ای در جریان کنگره شهدا قرار بگیرد/ تبلیغات اجلاسیه شهدا در فضای استان دیده نمی‌شود
کد خبر: ۳۳۱۱۵۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۳ ساعت: ۱۴:۵۴ ↗ لینک کوتاه

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی کنگره شهدای قزوین:

فضای رسانه‌ای در جریان کنگره شهدا قرار بگیرد/ تبلیغات اجلاسیه شهدا در فضای استان دیده نمی‌شود

رئیس کمیته اطلاع رسانی کنگره شهدا گفت: روابط عمومی‌ها در کشف این گنج و اطلاع رسانی سهیم هستند، انتظار ما این است تمام فضای رسانه ای استان به طور کامل در جریان کنگره قرار بگیرد.

فضای رسانه‌ای در جریان کنگره شهدا قرار بگیرد/ تبلیغات اجلاسیه شهدا در فضای استان دیده نمی‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سعید انبارلویی ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان قزوین با محوریت برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین در سالن شهید امامی استانداری اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه اجرایی و مردم و مردم و مدیران است و اصحاب رسانه هم با انعکاس واقعیت‌های جامعه سهم بزرگی در آگاهسازی مردم دارند. 

وی افزود: متاسفانه با اینکه یک ماه به زمان کنگره شهدای قزوین باقی مانده است، در فضای استان اطلاع‌رسانی وسیعی صورت نگرفته است و مردم در جریان کنگره قرار نگرفتند، بنابراین ما باید نگاه خود را نسبت به برگزاری شهدا تغیر دهیم.
 
این مسئول بیان کرد: شهدای ما در دهه ۶۰ این برهه از انقلاب را به گونه ای رقم زدند که قابل افتخار است، اما با گذشت زمان ما نتوانستیم ارزش‌ها و افتخارات را به خوبی نمایش دهیم. 

وی با بیان اینکه فلسفه تفکرات شهدا در این کنگره معرفی می‌شود، ابراز کرد: مسئولیت ما باگذشت زمان این بود که شهدا و آرمان‌های آنها را به‌خوبی معرفی کنیم، امروز با نسل سوم و چهارم انقلاب مواجه هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین ابراز کرد: کنگره باید بتواند اتفاقات دهه ۶۰ و آرمان شهدا را به گونه ای تبیین کند که نسل امروزی به خوبی آن را درک کند، آیا نسل امروز با زندگی و سیره امثال شهید رجایی، مرحوم ابوترابی و شهید بابایی و لشکری آشناست؟ 

وی اذعان کرد: شهدا در دوره ای که برخی رسانه‌ها واقعیت انقلاب را بایکوت کرده بودند با حضور گسترده و انقلابی خود این واقعیت را به جهان نشان دادند و امروز ما باید این رسالت را ادامه دهیم. 

کنگره شهدا باید گنجینه فرهنگ شهادت را به جامعه منتقل کند
انبارلویی گفت: امروز دنیای مقاومت با الگوگیری از مقاومت شهدای ما در دهه ۶۰ درحال ایستادگی در برابر استکبار جهانی است و پیروی از فرهنگ شهادت عامل پیروزی انقلاب مقابل شاه و دفاع مقدس شد. 

وی با بیان اینکه کنگره شهدا باید بتوانند گنجینه فرهنگ شهادت را به جامعه منتقل کند، ابراز کرد: روابط عمومی‌ها در کشف این گنج و اطلاع رسانی سهیم هستند، انتظار ما این است تمام فضای رسانه ای استان به طور کامل در جریان کنگره قرار بگیرد.  

این مسئول بیان کرد: پیش از برگزاری کنگره باید زمینه‌سازی لازم برای آگاهی مردم و تبیین دستاوردهای آن انجام شود و سهم روابط عمومی در این زمینه پررنگ است. 

وی تاکید کرد: این جلسه اتمام حجتی است تا بحث اطلاع رسانی را قوت ببخشیم و همه دستگاه‌های اجرایی با شهدای روابط عمومی می‌توانند شهدای دستگاه مود را تبلیغ و معرفی کنند.  

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین با اشاره به اینکه کنگره شهدا باید توسط روابط عمومی‌ها و دستگاه‌ها به مردم معرفی شود، بیان کرد: اصحاب رسانه واقعیت‌های جامعه را می‌تواند برخلاف دروغ پردازی‌های رسانه‌های خارجی به خوبی تبیین کنند.  

وی گفت: امروز راهپیمایی اربعین یک بِرند جهانی شدن و پیام انقلاب اسلامی تا مرز اسرائیل رفته است و این برکت خون شهداست که زمانی می‌گفتند راه کربلا از قدس می‌گذرد.  

انبارلویی با بیان اینکه حرمت خون شهدا عامل صدور انقلاب به جهان شده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی معجره بزرگی است که سند حقانیت آن سه هزار شهید قزوین و همه شهدای کشور است.
  
وی افزود: برکت شهدا می‌تواند نسل سوم ما را هدایت کند؛ البته غفلت دستگاه‌های اجرایی چون صدا و سیماست که نتوانسته این نسل را هدایت کند و آرمان‌های انقلاب را تبیین کند. 

این مسئول در پایان گفت: ذوق و هنر و اخلاص در کنار ابزارهای لازم روابط عمومی‌ها می‌تواند کمک بزرگی در حوزه اطلاع رسانی کنگره داشته باشد و بزرگترین ماموریت ما بیان آرمان شهداست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان