۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین رسانه‌ها باید از توانمندی نظام دفاع کنند/ دشمن نمی‌تواند ما را به زانو درآورد
کد خبر: ۳۳۱۱۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۳ ساعت: ۱۱:۵۷ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

رسانه‌ها باید از توانمندی نظام دفاع کنند/ دشمن نمی‌تواند ما را به زانو درآورد

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: دشمن نمی‌تواند ما را به زانو درآورد و رسانه باید این موضوع را تبلیغ کند که ما می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز باشیم.

رسانه‌ها باید از توانمندی نظام دفاع کنند/ دشمن نمی‌تواند ما را به زانو درآورد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ علیرضا آشناگر، پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان قزوین با محوریت برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین در سالن شهید امامی استانداری اظهار کرد: شهدا بزرگ هستند و از تمام سرمایه خود مایه گذاشتند تا حتی یک وجب از خاک سرزمین در دست دشمنان باقی نماند و حماسه آفرینی آنها برای همیشه جاودان است.  

وی افزود: بدون شک راه و اهداف سه هزار شهید استان قزوین ادامه دارد و در رضوان الهی حاضر و روزی خود را دریافت می‌کنند و نیازی به تجلیل ما ندارند؛ بلکه ما برای تداوم راه و اندیشه و آرمان شهدا نیازمند برگزاری کنگره و یادواره شهدا هستیم.
 
این مسئول بیان کرد: برگزاری کنگره برای انتقال فرهنگ و منش و روش شهدا ضروری است، زیرا جوانان ما تشنه مرام و مسلک شهدا هستند.  

وی با بیان اینکه حوزه رسانه‌ و روابط عمومی‌ها در انتقال پیام شهدا کوتاهی کرده‌اند، گفت: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و جامعه ما که یادگار شهداست به شدت به قلم و رسانه شما نیازمند است.  
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین ابراز کرد: امروز امریکا و اسرائیل و امارات و عربستان جنگ تمام عیار اقتصادی را با تشدید تحریم علیه ایران به راه انداخته‌اند، اما دشمن بداند با تشدید تحریم‌ها علیرغم ایجاد زحمت برای ملت ما، اما نمی‌تواند ایران اسلامی را به زانو درآورد.
  
وی ادامه داد: مردم مسلمان ما همچون ۴۰ سال گذشته این مقاممت را نشان می‌دهند، امریکا قصد دارد برای تاثیرگذاری جنگ اقتصادی با استفاده از امپراطوری رسانه ای دل مردم را بلرزاند و نظام را ناکارآمد نشان دهد.

هدف برگزاری کنگره باید تقویت‌ نظام باشد
آشناگر اذعان کرد: هدف دشمن ایجاد اختلاف بین صفوف مردم است، تا آنها را از انقلاب و ایستادگی در برابر استکبار خسته کرده و نسبت به آینده درخشان کشور ناامید کند؛ بنابراین رسانه‌های مختلف باید از توانمندی نظام دفاع کنند.  

وی تصریح کرد: مهمترین ابزار مردم همبستگی ملی و وفاق ملی در برابر دشمن است چنددستگی و اختلاف از ابزار دشمن است نباید به دنبال این ابزار رفت. 

این مسئول گفت: هدف برگزاری کنگره باید تقویت‌ نظام باشد، باید توانمندی نظام و بدعهدی امریکا به صراحت بیان و قدرت نظام گوشزد شود.  

معاون سیاسی استاندار قزوین اذعان کرد: امروز ما با منطق و وفای به عهد و صلح‌خواهی بین امریکا و حامیانش دودستگی ایجاد کرده‌ایم و اجماع جهانی علیه خود را به اجماع جهانی علیه امریکا تبدیل شده است.

وی افزود: ما با ساخت ابزار دفاعی دشمن را به وحشت انداخته ایم و در دانش نانو و سلول‌های بنیادی در منطقه سرآمد هستیم، ایران سرزمین ثروتمند و دارای منابع غنی معدنی و کشاورزی و دارای یک نیروی انسانی قوی است که می‌توان با وحدت ایستادگی کرد.

این مسئول تاکید کرد: دشمن نمی‌تواند ما را به زانو درآورد و رسانه باید این موضوع را تبلیغ کند که ما می‌توانیم در جنگ اقتصادی پیروز باشیم. 

وی در پایان عنوان کرد: استان قزوین دارای شهدای شاخصی است که هرکدام سرمایه این کشور هستند که باید این الگوها به مردم معرفی شوند.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان