۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ریالی از کمک مردم قزوین خارج از استان هزینه نمی‌شود
کد خبر: ۳۳۱۱۵۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۳ ساعت: ۱۱:۴۳ ↗ لینک کوتاه

قائم مقام کمیته امداد استان:

ریالی از کمک مردم قزوین خارج از استان هزینه نمی‌شود

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: حتی یک ریال از کمک‌های مردم قزوین برای نیازمندان به خارج از استان نمی‌رود بلکه کمک‌های مردمی حتی در همان منطقه جغرافیایی بخش یا شهرستان صرف می‌شود.

ریالی از کمک مردم قزوین خارج از استان هزینه نمی‌شود
امیر محبی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین بیان کرد: کمک‌های مردمی در قالب طرح‌های مختلف جمع آوری شده و برای نیازمندان مطابق نیت خیران نیکوکار هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: حتی یک ریال از کمک‌های مردم قزوین برای نیازمندان به خارج از استان نمی‌رود بلکه کمک‌های مردمی حتی در همان منطقه جغرافیایی بخش یا شهرستان صرف می‌شود؛ چراکه وظیفه کمیته امداد امام (ره) امانتداری بوده و اجرای نیت نیکوکاران یک فریضه است.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین به برنامه‌های این نهاد برای افزایش شفافیت و سرعت در ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام (ره) استفاده از فن آوری‌های نوین است از این رو اقشار مختلف مردم می‌توانند از کد # 028*8877* استفاده کنند.

وی ادامه داد: نیکوکاران از طریق این کد می‌توانند انواع کمک‌های مختلف خود را براساس نیت خویش اهداء کنند حتی در این سامانه امکان پرداخت صدقه روزانه نیز فراهم شده است که استفاده از این کد برای کمک به نیازمندان و ایتام تأثیر بسزایی در سرعت و دقت در هزینه کرد کمک‌های مردمی برای مددجویان خواهد داشت.

این مسئول عنوان کرد: حال اگر کسی بخواهد کمک خود را برای شهر خاصی محدود کند به جای کد 028 برای شهرستان البرز 0281، شهرستان تاکستان 0286، شهرستان آبیک 0283، شهرستان آوج 0284، شهرستان بوئین زهرا 0285، آبگرم 0282، اقبالیه 0287، الموت شرقی 0288، الموت غربی 0289 و برای طارم سفلی کد 02810، اسفرورین 02811، خرمدشت 02812، دشتابی 02813، رامند 02814، شال 02815 و ضیاء آباد کد 02816 را قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اهمیت کار رابطان در خدمت رسانی به مددجویان گفت: جذب هر نیکوکار به معنای افزایش یک فرصت جدید برای خدمت بیشتر و بهتر به مددجویان است در واقع با حضور هر نیکوکار امکان خدمت جدیدی به نیازمندان فراهم می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا از ظرفیت‌های مختلف برای خدمت به نیازمندان و محرومان استفاده کند و خوشبختانه تلاش خالصانه و شبانه روزی مددکاران موجب شده تا شاهد اِقبال مردم برای خدمت به نیازمندان باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان