۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین روابط عمومی‌ها و خبرنگاران فضا را برای برگزاری کنگره شهدا آماده کنند
کد خبر: ۳۳۱۱۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۳ ساعت: ۱۱:۱۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین:

روابط عمومی‌ها و خبرنگاران فضا را برای برگزاری کنگره شهدا آماده کنند

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: روابط عمومی‌ها با همراهی اصحاب رسانه باید بتوانند در یک ماه باقی مانده تا زمان برگزاری کنگره، فضای استان را آماده کرده و افکار عمومی را درگیر برگزاری یادواره کنند.

روابط عمومی‌ها و خبرنگاران فضا را برای برگزاری کنگره شهدا آماده کنند
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ نصرت الله علیرضایی، پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان قزوین با محوریت برگزاری کنگره سه هزار شهید قزوین در سالن شهید امامی استانداری اظهار کرد: امروز این احساس خطر وجود دارد که از گفتمان شهادت و ایثار و دفاع مقدس فاصله گرفته‌ایم.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدا تلنگری برای بازگشت ما به نوع دوستی، بزرگ اندیشی، ساده زیستی، مدارا، دریاصفتی، گذر از تنگ نظری‌ها و تنگ اندیشی‌هاست که شهدا به خوبی توانسته بودند به این اخلاقیات دست پیدا کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین ابراز کرد: روابط عمومی‌های استان قزوین با همراهی اصحاب رسانه باید بتوانند در یک ماه باقی مانده تا زمان برگزاری کنگره، فضای استان را آماده کرده و افکار عمومی را درگیر برگزاری یادواره کنند.

در تولید محتوای کنگره شهدا کاستی‌هایی وجود دارد
وی بیان کرد: کنگره شهدای قزوین یک سمبل است که باید به یک سنت اجتماتی و فرهنگی ماندگار تبدیل شود تا در کنار یکدیگر با گذشت و ایثار و حول محور مشترکات حرکت کنیم.
 
علیرضایی ادامه داد: صداها و نظرات متفاوت و گفتمان‌ها را باید شنید و نباید فضای کنگره متکلم وحده شود؛ بلکه باید از تحلیل و نقدها در جهت بهتر برگزاری کنگره استفاده کرد.  

وی با انتقاد از اینکه در تولید محتوای کنگره شهدا کاستی‌هایی وجود دارد، تصریح کرد: فضای اطلاع رسانی کنگره شهدا نباید فقط محدود به یادداشت، مقاله، خبر، مصاحبه و تولیدات چندرسانه ای شود.

این مسئول روابط عمومی عنوان کرد: باید با زبان هنر، قلم و نمایش یک سلسه باورهای فرهنگی و اجتماتی در قالب کنگره شهدا پیش از برگزاری و پس از برگزاری ارائه شود تا بتوانیم محتوای مدنظر خود را به نسل جدید منتقل کنیم.

وی در پایان گفت: یکی از اهداف این کنگره می‌تواند خارج شدن از منفعت‌گرایی و تک محوری باشد تا منافع ملی را بر منافع فردی ترجیح دهیم و همه در مسیر پیشرفت کشور حرکت کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان