۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۲هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا می‌شود
کد خبر: ۳۳۱۱۵۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۳ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

کارشناس مسئول امور مشترکین بانک کشاورزی قزوین:

۲هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا می‌شود

کارشناس مسئول امور مشتریان بانک کشاورزی استان قزوین گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۲ هزار بسته نوشت‌افزار به ارزش ۶۰ میلیون تومان در مناطق محروم روستایی توزیع می‌شود.

۲هزار بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان مناطق محروم اهدا می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ به مناسبت هفته ملی کودک اردوی رسانه‌ای به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برای آشنایی بیشتر اصحاب رسانه با فعالیت‌های مراکز ثابت و سیار کانون برگزار شد.

رحیم اینانلو کارشناس مسئول امور مشتریان بانک کشاورزی استان قزوین در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: بانک کشاورزی در راستای حمایت از دانش‌آموزان مناطق محروم و کم برخوردار روستایی و تامین بخشی از نیازهای آنها در سال تحصیلی جدید اقدام به توزیع بسته‌های نوشت افزار کرده است.
وی افزود: براین اساس با حضور در روستاها و مناطق محروم استان قزوین بسته‌های نوشت‌افزار به دانش‌آموزان این مناطق اهدا می‌شود.

کارشناس مسئول امور مشتریان بانک کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 2 هزار بسته نوشت‌افزار به به ارزش 60 میلیون تومان در مناطق محروم روستایی توزیع می‌شود.

اینانلو عنوان کرد: از ابتدای مهر ماه تاکنون با حضور در 28 مدرسه در روستاهای محروم شهرستان آوج، رازمیان، طارم سفلی، شال، بوئین زهرا و خاکعلی نزدیک به 1214 بسته نوشت‌افزار به دانش‌آموزان اهدا شده است.

وی بیان کرد: در ادامه تصمیم داریم تا با حضور در مناطق محروم شهرستان اقبالیه، بیدستان، آبگرم و الموت به دانش‌آموزان شناسایی شده توسط آموزش و پرورش مناطق، بسته‌های نوشت افزار اهدا شود.

کارشناس مسئول امور مشتریان بانک کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: شروع این برنامه از روستای محروم شهرستان آوج بود که با همراهی فرماندار و امام جمعه شهرستان آوج و همچنین فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان و دیگر مسئولان محلی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در برنامه امروز نیز که به مناسبت هفته جهانی کودک برگزار می‌شود با همکاری کانون پرورش فکری استان قزوین و آموزش و پرورش با حضور در روستای باقر آباد ترک به 13 نفر از دانش‌آموزان این روستا که در مقطع تحصیلی ابتدایی هستند؛ علاوه بر بسته‌های نوشت افزار کارت هدیه 100 هزار تومانی نیز اهدا شد.
در این تور رسانه‌ای با همراهی مژده اروجی میرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار آبیک، علیرضا اینانلو رئیس آموزش و پرورش آبیک و جمعی دیگر از مسئولان و کارشناسان مجموعه کانون پرورش فکری استان از مرکز فرهنگی و هنری خاکعلی و کتابخانه سیار روستایی آبیک واقع در روستای باقرآباد ترک در بخش بشاریات شهرستان آبیک بازدید به عمل آمد.

گفتنی است؛ اجرای نمایش عروسکی توسط دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی شهید دکتر باهنر روستای باقرآباد ترک و برگزاری کلاس نجوم و اهدای جوایز به دانش‌آموزان و مربیان از دیگر برنامه‌های این اردوی رسانه‌ای بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان