۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین وجود ۴۰۰نیروی مازاد در شهرداری قزوین/ حاضریم مبارزه خونین با فساد در قزوین داشته باشیم
کد خبر: ۳۳۱۱۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۳ ساعت: ۷:۲۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس کل دادگستری استان اعلام کرد:

وجود ۴۰۰نیروی مازاد در شهرداری قزوین/ حاضریم مبارزه خونین با فساد در قزوین داشته باشیم

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز متاسفانه شهرداری‌ها حیات خلوت عده‌ای شده است؛ شهرداری قزوین از محل بیت‌المال برای ۶۰۰ نیرو هزینه پرداخت می‌کند در حالی که به ۲۰۰ نیرو نیاز دارد.

وجود ۴۰۰نیروی مازاد در شهرداری قزوین/ حاضریم مبارزه خونین با فساد در قزوین داشته باشیم
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام نورالله قدرتی در نشست هم اندیشی مسئولین مدیریت عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان با بازرسی کل استان قزوین با بیان اینکه اصلاح و سلامت نظام اداری یک اصل اساسی است اظهار کرد: در گذشته و حتی نظام‌های پیشرفته امروز به این موضوع توجه ویژه شده است.

وی افزود: قوانین شفاف و کارآمد و یک نظارت همه جانبه و قوی لازمه داشتن نظام اداری سالم و عاری از فساد است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ابراز کرد: برخی از قوانین و ساختارها در کشور باید اصلاح شود و یک نظارت دقیق و اصولی صورت گیرد.

این مقام قضایی با اشاره به لزوم پیشگیری از فساد بیان کرد: در نظارت و مبارزه با فساد جدی هستیم و حتی حاضریم مبارزه خونین داشته باشیم.

اگر فساد فراگیر شود همه کشور را متضرر می‌کند
قدرتی اظهار کرد: پیش‌بینی و پیشگیری در فساد را باید جدی گرفت چراکه هزینه‌ها را کاهش می‌دهد؛ اگر فساد اداری سازمان یافته باشد اصل نظام را هدف قرار می‌دهد.

وی ابراز کرد: اگر روی قدرت و ثروت افراد در دستگاه‌ها نظارت نشود بدون شک فسادآفرین خواهد بود و سازمان بازرسی باید در این حوزه ورود جدی داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: فساد اخلاقی هم یکی دیگر از مشکلات ادارات است که نیاز به نظارت و پیشگیری دارد.

این مقام قضایی عنوان کرد: سلامت اداری در بخش‌های مالی، اخلاقی، نحوه رفتار با مراجعین و ارباب رجوع از مسائلی است که باید به طور مداوم مورد نظارت قرار گیرد.

قدرتی تصریح کرد: در مسیر مبارزه با فساد باید کسانی که درد دین، دغدغه حب وطن و ملی گرایی دارند باید به میدان بیایند و تمام قد در این مسیر تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اگر فساد فراگیر شود همه کشور را متضرر می‌کند، تشریح کرد: جهل، طمع و ترس از عوامل مهم آلوده شدن دستگاه‌ها و مدیران به فساد است.

این مقام قضایی بیان کرد: امروز متاسفانه شهرداری‌ها حیات خلوت عده‌ای شده است؛ شهرداری قزوین از محل بیت‌المال برای ۶۰۰ نیرو هزینه پرداخت می‌کند در حالی که به ۲۰۰ نیرو نیاز دارد.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان