۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۱۸۰۰واحد مسکونی ویژه زلزله‌زدگان کرمانشاه به‌بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: ۳۳۱۱۴۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۲ ساعت: ۱۴:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین:

۱۸۰۰واحد مسکونی ویژه زلزله‌زدگان کرمانشاه به‌بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل بنیاد مسکن قزوین گفت:تاکنون پیشرفت‌های خوبی در این زمینه حاصل شده و سه هزار و ۲۷۵ واحد در مرحله فندانسیون قرار دارد و هزار و ۸۰۰ واحد از آنها بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۸۰۰واحد مسکونی ویژه زلزله‌زدگان کرمانشاه به‌بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ محمد همتیان امروز(یکشنبه) در جلسه شورای مسکن استان در استانداری اظهار کرد: سهمیه طرح مقاوم سازی واحدهای روستایی استان در سال جاری پنج هزار واحد است.

وی افزود: تاکنون هزار و 200 پرونده به بانک معرفی شده و تاکنون 207 واحد تسهیلات دریافت کرده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین ابراز کرد: نوسانات قیمت ارز و گران شدن مصالح تب و تاب ساخت و ساز را گرفته و همچنین اخذ تضامین اداری از روستائیان موجب کندی پیشرفت پرونده‌ها شده است.

بازسازی مناطق زلزله‌زده موجب افتخار قزوین است
وی با بیان اینکه قزوین از ستادهای معین بازسازی در استان کرمانشاه است، افزود: تاکنون پیشرفت‌های خوبی در این زمینه حاصل شده و سه هزار و 275 واحد در مرحله فندانسیون قرار دارد و هزار و 800 واحد از آنها بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول اضافه کرد: قزوین بازسازی 209 روستا و 2 شهر را در شهرستان گیلان غرب کرمانشاه برعهده دارد که باید از همکاری سایر دستگاه‌ها در تامین نیروی انسانی و تجهیزات تشکر کرد.

همتیان با بیان اینکه حضور قزوین در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه موجب افتخار استان است، ابراز کرد: قزوین تعمیر 12 هزار واحد را در این منطقه برعهده داشت که اولین واحد در بهمن ماه سال گذشته به بهره برداری رسید و کل طرح تعمیر واحدها به پایان رسیده است.

وی گفت: در حوزه بازسازی مسکن شهری زیر 25 هزار نفر جمعیت نیز در سه سال اخیر اقدامات خوبی انجام شده و قزوین رتبه اول کشور را سال گذشته در این زمینه به دست آورد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اذعان کرد: از 94 هزار واحد مسکونی روستایی استان 48 درصد مقاوم سازی شده و 52 درصد باقی مانده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان