۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین صدور ۱۱۴ اخطار رفع آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی
کد خبر: ۳۳۱۱۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۲ ساعت: ۱۱:۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین خبر داد:

صدور ۱۱۴ اخطار رفع آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین از پایش ۷۳۷ واحد صنعتی و خدماتی در ۶ ماه نخست سال جاری در این استان خبر داد.

صدور ۱۱۴ اخطار رفع آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی
حسن پسندیده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در طول 6 ماهه اول سال جاری کارشناسان اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در حوزه محیط انسانی و پایش و نظارت بر امور صنایع و واحدهای کارگاهی و خدماتی، 737 واحد صنعتی را مورد بازدید و پایش از نظر رعایت اصول و قوانین محیط زیستی و آلایندگی مورد پایش قرار داده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین افزود: از این تعداد 303 مورد مربوط به نمونه برداری از واحدها بوده است که اغلب خروجی پساب، دودکش و صدا در واحدهای صنعتی و خدمانی از نظر استانداردهای زیست محیطی مورد سنجش و آنالیز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 234 مورد از نمونه برداری ها مربوط به آب، 58 مورد هوا و 11 مورد صوت بوده که در مجموع تعداد پارامترهای مورد سنجش آب 1550، هوا 349 و صوت 33 مورد بوده است.

پسندیده در ادامه تصریح کرد: در مجموع 434 واحد مورد پایش قرار گرفته که از تعداد پایش های انجام گرفته 172 مورد مربوط به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین، 96 مورد تاکستان، 85 مورد بوئین زهرا، 107 مورد البرز، 10 مورد آوج، 59 مورد آبیک و 58 مورد اداره نظارت و پایش اداره کل بوده است.

وی درباره اخطارهای صادره به واحدها گفت: در 6 ماه نخست تعداد 114 اخطار رفع آلایندگی برای واحدهای صنعتی و خدماتی صادر شده است که از این تعداد 37 مورد توسط شهرستان آبیک، 24 مورد البرز، یک مورد بوئین زهرا، 9 مورد قزوین، 6 مورد آوج، 27 مورد تاکستان و 10 مورد توسط اداره کل صادر شده است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان