۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ملک‌محمدی; از کی‌روش گرفته تا برانکو، همه برای هزینه مربی خارجی مشکل دارند
کد خبر: ۳۳۰۹۵۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ملک‌محمدی; از کی‌روش گرفته تا برانکو، همه برای هزینه مربی خارجی مشکل دارند

دبیر فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به کسب مدال، پاداش‌هایی که قرار بود به مربیان بدهیم مانده است و باید پرداخت کنیم.

ملک‌محمدی; از کی‌روش گرفته تا برانکو، همه برای هزینه مربی خارجی مشکل دارند

رضا ملک‌محمدی دبیر فدراسیون تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، درباره اینکه آیا سفر ملی‌پوشان به کویت برای حضور در مسابقات سلاح‌های بادی آسیا لغو شد، گفت: پول‌مان دیر رسید و تا پول هم نباشد نمی‌توان کاری انجام داد. ما ورزشکاران را به اردو دعوت خواهیم کرد تا برای مسابقات آینده و کسب سهمیه المپیک آماده شوند.

وی با بیان اینکه مسابقات دهلی یکی از رقابت‌های پیش رو برای کسب سهمیه المپیک است، درباره تعداد ورزشکاران اعزامی، اظهار داشت: سعی می‌کنیم تیم را کامل اعزام کنیم. ورزشکارانی که باید در رنک جهانی باقی بمانند هم اعزام می‌شوند. اولویت ما این است که در انفرادی اول سهمیه بگیریم و فعلا به تیمی فکر نمی‌کنیم.

در پاسخ به این سوال که شما با مربیان تفنگ و تپانچه به توافق رسیدید، برنامه فدراسیون برای مذاکره با مربی اهداف پروازی به کجا کشید، یادآور شد: با چند کشور مکاتبه کرده‌ایم به ویژه ایتالیا که مهد اهداف پروازی دنیاست. سعی می‌کنیم خودمان را محدود نکنیم. ما هنوز با هیچ مربی‌ای مذاکره نکرده‌ایم اما با مربیانی از ترکیه، روسیه و آذربایجان مکاتبه کرده‌ایم. باید مربی‌ جذب کنیم که از نظر روحی بتواند با ورزشکاران ما کنار بیاید چون برنامه‌های مربیان بزرگ در یک سطح است.

دبیر فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که با مربیان خارجی تسویه کرده‌اید یا خیر و همچنین درباره اینکه نوسانات ارزی مشکلی برای شما به وجود نیاورده، عنوان کرد: با توجه به کسب مدال، پاداش‌هایی که قرار بود به مربیان بدهیم مانده است و باید پرداخت کنیم. نوسانات ارزی هم واقعا به فدراسیون‌ها و ورزش فشار آورده است. همه فدراسیون‌ها و تیم‌هایی که مربی خارجی دارند از کی‌روش گرفته تا برانکو، همه مشکل دارند. ما با مشکل عدم تخصیص ارز به ورزش دست و پنجه نرم می‌کنیم.

ملک‌محمدی در ادامه صحبت‌هایش به جلسه با مقامات ارشد وزارت دفاع اشاره کرد و گفت: ما جلسات فنی و کارشناسی را با مقامات وزارت دفاع خواهیم داشت تا درباره مشکلات تولید و یا ورود مهمات و سلاح به کشور صحبت کنیم. امیدوار هستیم که گروه از مشکلات باز شود. ما از وزارت دفاع تشکر می‌کنیم و با امید به جلسات می‌رویم تا این مشکل حل شود و از نظر پشتیبانی نیز دغدغه‌ای نداشته باشیم. اگر به ما مجوز بدهند می‌توانیم ظرف مدت یک هفته تا 10 روز فشنگ و مهمات وارد کنیم چون ترکیه نماینده کشورهای اروپایی است می‌توانیم از طریق این کشور اقدام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان