۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آتش‌سوزی در منازل مسکونی قزوین/ ۱۸نفر مصدوم شدند+تصاویر
کد خبر: ۳۳۰۹۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۲۰ ساعت: ۱۶:۱۵ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین گزارش می‌دهد؛

آتش‌سوزی در منازل مسکونی قزوین/ ۱۸نفر مصدوم شدند+تصاویر

آتش سوزي داخل طبقات ساختمان واقع در خيابان فلسطين- خيابان وحدت با حضور به موقع ماموران آتش نشاني قزوين كنترل شد.

آتش‌سوزی در منازل مسکونی قزوین/ ۱۸نفر مصدوم شدند+تصاویر
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ظهر امروز(جمعه) ساعت 14:03 ساختمان چهارطبقه ای در خیابان وحدت قزوین واقع در خیابان فلسطین دچار حریق شد که با اطلاع رسانی صورت گرفته سریعا نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس و هلال احمر قزوین در محل حادثه حاضر شدند.
 

دکتر نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین درباره این حادثه می‌گوید: بعدازظهر امروز شاهد وقوع آتش سوزی در خیابان فلسطین قزوین و منطقه توحید بودیم که سریعا 6 آمبولانس و اتوبوس آمبولانس اورژانس و 3 آمبولانس هلال احمر در محل حاضر شدند.

وی افزود: متاسفانه به علت حجم وسیع آتش و دودگرفتگی منازل مسکونی 18 مصدوم برجای گذاشت که این مصدومان 15 جزو ساکنان و 3 نفر آتش نشان بودند.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان قزوین اذعان کرد: 18 مصدوم این حادثه دچار آسیب تنفسی هستند که 16 مصدوم به بیمارستان شهید رجایی و ۲ مصدوم دیگر به بیمارستان رازی منتقل شدند.

وی گفت: خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین به خبرنگار صبح قزوین  عنوان می‌کند: این حریق از پارکینگ یک واحد مسکونی آغاز شده و یک خودرو نیز در آتش سوخته است.

مهدیخانی اذعان کرد: ماموران آتش نشانی خوشبختانه تمامی مصدومان را از ساختمان خارج کردند و آتش پس از دوساعت مهار شد و همه مصدومان هم اکنون به بیمارستان منتقل شده اند.

سرپرست سازمان آتش نشانان قزوين در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین می‌افزاید: به همت آتش نشانان ايستگاه‌هاي هشت گانه، آتش سوزي صد درصد مهار و دود داخل ساختمان نيز تخليه شده است.

وی افزود: آتش نشانان ايستگاه‌هاي هشت گانه سازمان آتش نشاني با خودروهاي سبك و سنگين در محل حضور پیدا کرده بودند و توانستند آتشی که در ساختمان چهارطبقه گسترش یافته بود را مهار کنند.

منتظری بیان کرد: ١٠ نفر از ماموران آتش نشاني در جريان تخليه افراد از طبقات دچار دود گرفتگي شدند و 15 نفر از مصدومين حادثه آتش سوزي خيابان وحدت توسط اورژانس به مراكز درماني منتقل شدند. 

وی گفت: به دليل اينكه آغاز آتش سوزي از داخل پاركينگ بوده، آتش نشانان با تجهيزات هيدروليكي از پنجره وارد ساختمان شدند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: آتش سوزي داخل طبقات ساختمان واقع در خيابان فلسطين- خيابان وحدت با حضور به موقع ماموران آتش نشاني قزوين كنترل و ساكنان طبقات از ساختمان خارج شدند.

گفتنی است؛ علت این حادثه مشخص نیست و در دست بررسی است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان