۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین همايش "غنچه‌هاي هلال" در هلال احمر قزوين برگزار شد
کد خبر: ۳۳۰۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۷ ساعت: ۱۲:۳۳ ↗ لینک کوتاه

همزمان با هفته کودک؛

همايش "غنچه‌هاي هلال" در هلال احمر قزوين برگزار شد

همزمان با هفته کودک پنجمین دوره طرح ملی دست‌های مهربان با برگزاري همايش غنچه هاي هلال در هلال احمر قزوين اجرا شد.

همايش "غنچه‌هاي هلال" در هلال احمر قزوين برگزار شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ حسن آصفي، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوين پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در همايش غنچه‌هاي هلال اظهار کرد: این طرح همزمان با هفته کودک از 14 تا 20 مهرماه اجرا می‌شود و در استان قزوین این همایش امروز با حضور کودکان قزوینی برگزار شد.

وی اعلام کرد: در این طرح کودکان اسباب بازی، کتاب‌های سالم، نقاشی و کاردستی‌های خود را به اين جمعيت تحویل می‌دهند تا از طریق کاروان‌های نیکوکاری به دست کودکان مناطق کم برخوردار برسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوين هدف از اجرای این طرح، ترویج روحیه مهرباني و نوع دوستی در بین کودکان دانست و ابراز کرد: کودکان با اهداء حتی یک قطعه از اسباب بازی‌های خود، بخشندگی را تمرین می‌کنند و باید تلاش کنیم کودکان را از سنین پایه بشردوست تربیت کنيم.

آصفي تصریح کرد: انتقال مفاهیم بشردوستی در سنین پايه به افراد راحت‌تر است و کودکان با فراگرفتن کارهای نوع دوستانه با مسئولیت‌های اجتماعی آشنا می‌شوند و این سبب می‌شود در آینده همین کودکان در جامعه مسئولیت‌هاي اجتماعی و کارهای بشردوستانه را بسط دهند.

وی در پایان توجه به اهمیت آب و نذر آب را نیز رویکرد خاص، پنجمین دوره طرح ملی دست‌های مهربان دانست و گفت: کودکان می‌توانند آب را نیز جزء هدایای خود بدانند تا به دست کودکان، در مناطق آسیب دیده از خشکسالی برسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان