۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین ماجرای خروج قطار از ریل در قزوین/ تلفات جانی نداشتیم
کد خبر: ۳۲۹۹۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۵ ساعت: ۶:۴۶ ↗ لینک کوتاه

صبح قزوین تشریح می‌کند؛

ماجرای خروج قطار از ریل در قزوین/ تلفات جانی نداشتیم

خروج قطار از ریل در محور قزوین _تهران خوشبختانه هیچ مصدومی به همراه ندارد و تنها لوکوموتیو و دو واگن از ریل خارج شده و واژگونی به همراه نداشته است.

ماجرای خروج قطار از ریل در قزوین/ تلفات جانی نداشتیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه روزگذشته(شنبه) شاهد حادثه ای در ایستگاه راه آهن قزوین بودیم که طی آن دیزل قطار مسافربری" زنجان _ تهران" یک کیلومتر بعد از ایستگاه از ریل خارج شد.

خبرنگار اجتماعی صبح قزوین که در صحنه حاضر بود از روند این حادثه اینگونه گزارش می‌دهد؛

این حادثه در حدود ۲ کیلومتری راه آهن قزوین رخ داد و قطار زنجان-تهران که مسافران قزوینی حاضر در آن عازم تهران بودند بر اثر ورود ناگهانی قطار به ریل دیگری، از مسیر اصلی خود خارج شده است.

بلافاصله با ورود قطار به مسیر انحرافی خود ترمز قطار کشیده شد و قطار مسیر زنجان در مسیر 2 کیلومتری ایستگاه راه آهن قزوین متوقف شد.

 با وقوع این حادثه سریعا نیروهای آتش نشانی و اورژانس در محل حادثه حضور پیدا کرده اند و به وضعیت دوتن از مسافران قطار که دچار شوک شده اند، رسیدگی شد.

خبرنگار صبح قزوین که در محل حادثه حضور دارد گزارش داد که پس از وقوع این حادثه، مسافران قطار به صورت پیاده به راه آهن بازگشتند.

سخنگوی اورژانس کشور:
خروج قطار از ریل در محور قزوین _تهران خوشبختانه هیچ مصدومی به همراه ندارد و تنها لوکوموتیو و دو واگن از ریل خارج شده و واژگونی به همراه نداشته است.

همچنین برابر اعلام کارشناس راه آهن علت این حادثه نقص فنی سوزن ریل بوده است و️ خوشبختانه این حادثه مجروحی نداشته است.

پس از این حادثه ماموران فنی راه آهن برای هدایت و به خط برگرداندن یکی از واگن‌های ریل باس زنجان - تهران تلاش خود را آغاز کردند.

با حضور به هنگام مسئولان منطقه‌ای مسافران این قطار با هماهنگی صورت گرفته با قطار دیگری ادامه مسیر دادند و در پی این حادثه مشکلی برای مسافران ریل باس زنجان - تهران پدید نیامده است.

طبق اخبار رسیده از سوی خبرنگار صبح قزوین خوشبختانه مسافران جامانده از قطار زنجان سوار قطار میانه_ مشهد شدند تا به مقصدشان منتقل شوند.

۵ مصدوم در حادثه خروج قطار قزوین ـ تهران
سرپرست ستاد مدیریت بحران استان قزوین درباره این حادثه گفت: قطار قزوین ـ تهران که از استان زنجان در حال حرکت بود، در نزدیکی ایستگاه راه‌آهن قزوین از ریل خارج شده است.

وی افزود: نیروهای امدادی در محل حادثه حضور پیدا کرده و به وضعیت مسافران رسیدگی کردند.

مهدیزاده همچنین از مصدومیت ۵ نفر در حادثه خروج قطار قزوین-تهران از ریل خبر داد و  اذعان کرد: مصدومان در محل حادثه درمان شدند، خوشبختانه این حادثه گزارش فوتی در پی نداشت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان