۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین حوزه دفاعی کشور باید از سوی دولت و مجلس حمایت شود
کد خبر: ۳۲۹۵۴۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۲ ساعت: ۱۵:۵۰ ↗ لینک کوتاه

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

حوزه دفاعی کشور باید از سوی دولت و مجلس حمایت شود

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: حوزه دفاعی کشور باید از سوی دولت و مجلس مورد حمایت قرار بگیرد تا بتوانیم در برابر دشمنانی که به تکنولوژی روز مجهز هستند، توان ایستادگی و عرض اندام را داشته باشیم.

حوزه دفاعی کشور باید از سوی دولت و مجلس حمایت شود
روح الله بابایی صالح در حاشیه مراسم تجمع 20 هزاری نفری بسیجیان استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: مردم امروز در سراسر کشور به طور همزمان، رزمایش و تجمع بزرگی را به نمایش گذاشتند که واقعا بی‌نظیر بود.

وی افزود: بسیجیان عزیز با حضور گسترده خود پیام وحدت و یکدلی را به تمام دنیا مخابره کردند و حضور بسیجیان از همه اقشار در این تجمع نشان داد که هر قشری با هر تفکری در مسیر آرمان‌های انقلاب ایستاده است و برای حفظ نظام جمهوری اسلامی کنار یکدیگر هستیم.

نماینده مردم آوج و بوئین زهرا اذعان کرد: این تجمع عظیم مشت محکمی بر دهان امریکا و استکبار جهانی و مخالفان نظام بود و نشان داد پس از 39 سال و در آستانه 40 سالگی انقلاب ملت ایران هنوز پشتیبان نظام خود است.

وی درباره اهمیت تقویت حوزه دفاعی و نظامی کشور تصریح کرد: تقویت و توسعه حوزه دفاعی کشور وظیفه شرعی و دینی ماست، نیروهای مسلح ما باید با توانمندسازی خود در اوج قدرت قرار داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در پایان عنوان کرد: حوزه دفاعی کشور باید از سوی دولت و مجلس مورد حمایت قرار بگیرد تا بتوانیم در برابر دشمنانی که به تکنولوژی روز مجهز هستند، توان ایستادگی و عرض اندام را داشته باشیم.
انتهای پیام/2002


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان