۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین افزایش ۴۴درصدی کشف سرقت خودرو/ ۶۴واحد صنفی متخلف پلمپ شد
کد خبر: ۳۲۹۵۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۲ ساعت: ۱۴:۳۰ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اعلام کرد:

افزایش ۴۴درصدی کشف سرقت خودرو/ ۶۴واحد صنفی متخلف پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: کشفیات فرماندهی به طور چشمگیری افزایش داشته که شاهد افزایش ۴۴درصدی کشفیات سرقت خودرو و افزایش ۷۵درصدی ملزومات داخل خودرو بودیم.

افزایش ۴۴درصدی کشف سرقت خودرو/ ۶۴واحد صنفی متخلف پلمپ شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ سرهنگ رسول فراهانی ظهر امروز(پنج شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه به‌مناسبت گرامیداشت هفته ناجا ضمن تشریح عملکرد شش ماهه ابتدایی سال اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران انتظامی شهرستان در مجموع با افزایش ۵۸درصدی دستگیری سارقان و افزایش کشف انواع سرقت‌ مواجه بودیم.

وی افزود: در این مدت با اجرای طرح‌های متعدد امنیت و انضباط اجتماعی و دستگیری تعداد ۳۲۳نفر سارق، کشفیات فرماندهی به طور چشمگیری افزایش داشته که شاهد افزایش ۴۴درصدی کشفیات سرقت خودرو و افزایش ۷۵درصدی ملزومات داخل خودرو بودیم.

فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان اذعان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به سال حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق با افزایش کشف کالای قاچاق روبرو بودیم که ۸۱قاچاقچی کالا در شش ماهه نخست سال دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

وی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با موادمخدر با افزایش ۳۷درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته مواجه بودیم و در این زمینه ۲۶۸ خرده فروش و ۱۹نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فراهانی با اشاره به عملکرد پلیس امنیت عمومی در نظارت بر اماکن عمومی و اصناف بیان کرد: در این راستا تعداد ۶۴واحد صنفی متخلف برخورد شد، این واحدها به علت نداشتن پروانه کسب و سایر تخلفات صنفی پلمپ شده‌اند.

وی اذعان کرد: در حوزه پلیس راهور ۲۷۷۴۶ مورد اعمال قانون صورت گرفته است که ببشترین تخلفات شامل مواردی همچون صحبت کردن با تلفن همراه، توقف ممنوع، نبستن کمربند ایمنی است، همچنین طی این مدت با کاهش ۵درصدی تصادفات جرحی و فوتی مواجه بودیم.

این مسئول ابراز کرد: در حوزه پلیس راهور برای تعداد ۱۵۰۶ دستگاه موتورسیکلت به‌علت تخلفاتی چون نداشتن مدارک شناسایی و کلاه ایمنی، حرکت نمایشی، ایجاد مزاحمت و ۸۵۸ دستگاه خودرو به علت تخلفاتی چون آلودگی صوتی، دودی کردن شیشه‌ها، حرکات خلاف جهت و نداشتن مدارک شناسایی اعمال قانون صورت گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری مسئولین شهرستان با نیروی انتظامی در بهبود انجام طرح‌های اجتماعی و انتظامی از شورای شهر درخواست کرد با پیگیری تکمیل طرح پایش تصویری و نصب دوربین‌های نظارتی در گسترش انضباط ترافیکی پلیس را یاری کند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان عنوان کرد: عمدتا ۸۰ درصد وقوع سرقت‌ها به بی‌توجهی مالکان مربوط می‌شود، شهروندان باید هنگام ترک خودرو نسبت به نصب قفل فرمان اقدام و از قرار دادن کیف، پول نقد و تلفن همراه در خودرو پرهیز کنند.
انتهای پیام/6006

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان