۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مسابقات انتخابی کاراته تیم ملی امید دختران برگزار شد
کد خبر: ۳۲۹۵۲۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۷/۱۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مسابقات انتخابی کاراته تیم ملی امید دختران برگزار شد

پس از برگزاری رقابت انتخابی تیم ملی امید دختران ۱۰ کاراته کا در اردو باقی ماندند.

مسابقات انتخابی کاراته تیم ملی امید دختران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رقابتهای انتخابی تیم ملی امید دختران امروز پنجشنبه 12 مهرماه در حضور افسانه باقری، نایب رئیس بانوان فدراسیون در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد و نفرات باقی مانده در اردو برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان چین که در شهر شانگهای برگزار می شود، مشخص شدند.

لاله صمدی سرمربی تیم ملی جوانان در همین ارتباط، گفت: در رقابت‌های انتخابی امروزکه سومین مرحله انتخابی درون اردویی بود 19 کاراته کا شرکت داشتند که به صورت تک حذفی با هم مبارزه کردند و در پایان در وزن منهای 50 کیلوگرم، صدیقه شاهرخی، در وزن منهای 55 کیلوگرم، فاطمه سعادتی، در وزن منهای 61 کیلوگرم، مینا یوسفی، در وزن منهای 68 کیلوگرم، دنیا فولادسنجی و در وزن به اضافه 68 کیلوگرم شنه کاظمی در اردو باقی ماندند.

وی در ادامه افزود: سارا بهمن یار در منهای 50 ،آویشن باقری در منهای 55 کیلوگرم، آتوسا رضایی جو در منهای 61، شقایق واحدی در منهای 68 و شبنم واحدی در به اضافه 68 کیلوگرم نیز نفرات اولی بودند که در دومین مرحله انتخابی گزینش شده و امروز در پیکارهای انتخابی شرکت نکردند. 

صمدی در پایان گفت: 10 نفر باقی مانده در اردو (در هر وزن 2 نفر) از امروز وارد اردوی آماده سازی تیم ملی می شوند و تا روز سه شنبه 17 مهرماه در اردو خواهند ماند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان